LilyMilie dit lijkt mij ook gezellig!
Verdrietige berichten
Ons hondje heeft inderdaad kanker. Zit door haar hele lever heen, maar nog niet in andere organen. We zetten nu in op comfortabel houden en pijnbestrijding. We hadden gehoopt dat ze nog een paar jaar mee kon, maar we gaan niet meer dan mogelijk maanden krijgen.
Rietjesbeker ach nee! Ik had het zo anders gehoopt. Heel veel sterkte gewenst en ik denk aan jullie
Rietjesbeker wat verdrietig….. dikke knuffel en heel veel sterkte
Rietjesbeker Och. Dat is naar. Dikke knuffel
Rietjesbeker Oh nee! Dikke knuffel
Hele dikke knuffel voor jullie. Wat verschrikkelijk dit.
Mn nichtje is ineens heel ziek. Ze had al een paar dagen koorts, maar ze ligt nu in het ziekenhuis en de artsen maken zich zorgen. Ze is 11 maanden.
Mn broer woont in het buitenland (2 uur vliegen) dus we maken ons allemaal vreselijk zorgen en kunnen niks doen
Rosemary Sterkte. Wat een machteloosheid.
Rosemary
Jemig wat naar! Wat een zorgen zeg! Sterkte!
Rosemary o nee, wat naar. Hoe gaat het nu?
Rosemary ohnee heel veel sterkte. hopelijk wordt ze snel beter.
Wat naar zeg! Heel veel sterkte. Ik hoop dat ze snel mag opknappen
Rosemary wat naar, heel veel sterkte.
Ze lijkt wel iets op te knappen door de antibiotica, maar het is nog steeds niet duidelijk wat er precies aan de hand is. Ze heeft zorgelijke leverwaarden.
En dan de verhalen uit het ziekenhuis… geen wc papier, geen dekens, kind wordt steeds opgehaald voor onderzoek en moeder mag niet mee, hele nacht het licht aan, geen bed voor moeder, vader mag niet komen, slechte communicatie.
Als ik maar wist dat ze hier in het ziekenhuis lag zou ik me maar half zoveel zorgen maken