Toch6 Van bepaalde personen (zo goed als) geen reactie gehad op overlijden van schoonvader, geen vraag hoe ik me voel etc.
Dat zegt veel meer over die personen dan over jou hoor
Toch6 Van bepaalde personen (zo goed als) geen reactie gehad op overlijden van schoonvader, geen vraag hoe ik me voel etc.
Dat zegt veel meer over die personen dan over jou hoor
Komt denk ook omdat het contrast zo groot is. Vriend van man kwam vorige week naar het ziekenhuis om 4u snachts toen we zaten te wachten, veel gebeld en gisteren baar de begrafenis. Andere vriend waar weinig contact mee was kwam ook gisteren (heeft ook geen vader meer dus veel herkenning). Vriend3 heeft vrijdags het schip gelost en veilig aan de kant gelegt zodat man niet meer terug moest.
En ik wist amper wie ik zou kunnen appen, laat staan uitnodigen. En dan voel ik me zelfs nog bezwaard dat mn broer een vrije dag opneemt om er gisteren bij te zijn, als steun op de achtergrond (vrije dag van mn vader voelt toch anders).
Heb maandag wel in de auto met een zusje gebeld en die belde vanmorgen ook nog, dat was wel fijn
Toch6 Wat rot dat je het zo voelt. Wel herkenbaar.
Ik weet zeker dat heel veel mensen blij zijn met een vriendin zoals jij!
Lief het aanbod over app-contact. Maar dat vind ik dus ook moeilijk, meer privΓ© dus dichterbij en ga ik dan niet tegenvallen... Die keer dat ik bijv bij @Manque de viool ging halen zat ik echt met buikpijn en misselijk in de auto want dan moet ik me laten zien, niet veilig achter scherm onder schuilnaam. En dan krijgt ze een mening over mij persoonlijk ipv mijn internet-persoon (was overigens hartstikke gezellig en afgelopen week nog fijn kunnen appen met haar en @Pimpelmeesje ).
Voel me gewoon onzeker over mezelf
Overigens heb ik hier gisteravond ook met man over gepraat omdat ik moest huilen en die zak hooi toen natuurlijk eens niet sliep op de bank En toen werd hij natuurlijk verdrietig wat ik dan niet wil dus ik wilde niet dat hij het wist.
Denk gewoon ook door de spanning in mn lijf. Liep ook al 3 dagen met spanningspijn in mn schouders. Want je wil doorgaan zodat man goed afscheid kan nemen en de kinderen moeten het kunnen verwerken en dan is er nog familie en dan ergens kom ik ook nog even kijken Uiteindelijk is een potje goed janken best prettig
Toch6 juist fijn toch om over te praten met hem? Jij en je verdriet mag er ook zijn.
Toch6 och lieverd, je bent toch ook gewoon alleen maar mens. Met angsten en verdriet en dan ook nog in een hartstikke moeilijke week. Ik weet zeker dat jouw man je met liefde wil vasthouden en troosten terwijl je huilt. Er gewoon even voor je zijn, dat mag je gewoon vragen, daar heb jij alle recht op en dat wil hij echt met liefde voor je zijn.
Femkes Mee eens! Dat hij zijn vader verloren is, betekent niet dat jouw verdriet er niet mag zijn.
Toen mijn vader overleed (en de aanloop ernaartoe) vond ik het heel fijn dat mijn vriend de boel draaiende hield thuis zodat ik me kon focussen op mijn vader. Maar hij hing niet ergens onderaan het lijstje hoor van mensen die ertoe deden op dat moment. Net zoals jij niet ergens onderaan bungelt. Juist door jouw emoties er ook te laten zijn, kun je hem het beste supporten in deze periode. Zodat je hem weer kunt ontlasten zodra hij even hoog zit.
@Toch6
Aaah wat naar dat je je zo voelt. Ik denk inderdaad dat het meer zegt van het leven van alledag dan over jou. Wat hierboven ook gezegd is.
Het is soms ook gewoon pittig. En dan ga je alles overdenken en dan blijf je maar malen. Dat snap ik heel goed. Maar laat de moed niet hangen. Zoals ik je hier ken ben je echt een leuk mens en ik geloof dat dat in het echt ook zo is! En he, iedereen lijkt altijd heel zelfverzekerd, maar dat is niet altijd waar he!
Toch6 na zo week voel je je ook extra kwetsbaar en dan komt dit ook extra hard binnen. Ik denk ook echt niet dat het aan jou ligt. Ik weet van mijzelf dat ik zelf naast werken, mijn gezin en het huishouden amper tijd had voor anderen en heel veel vergat. Dat is geen excuus en is niet okΓ©, maar dat lag aan mij en niet aan de ander. De ander verdient op moeilijke momenten in haar leven wel deze aandacht. Jij verdient deze aandacht! En dan is het behoorlijke ruk dat er nu niet aan je gedacht wordt. Is ook echt heel verdrietig en stom.