Wat een lastige situatie, kun je niet achterhalen waarom ze niet wil?
Misschien voorstellen om samen te gaan en dat ze dan daar beslists of ze wel of niet mee de kamer op gaat?
Verdrietige berichten
Sterkte @Nescio
En jij ook @Mamabeertje
Bedankt allemaal. We hebben gisteren afscheid genomen en zijn weer terug naar huis gegaan. De dokters denken dat het niet lang zal duren. Ze berustte er ook in. De verwachting was dat vandaag actief palliatieve sedatie opgestart zou worden. Haar zoon is ook overgekomen uit het buitenland, en ze wilde per se op hem wachten.
Maar deze morgen kreeg ik een appje van mijn vader: ze zit rechtop en ze heeft een cappuccino gedronken!
Een wonder volgens de dokter. Ik weet niet goed hoe ik me moet voelen. Het is een rollercoaster. Gisteren verdriet, maar ook berusting. Vandaag weer hoopvol, maar ook met de gedachte: wat als dit maar een tijdelijke opleving is? Hartfalen en nierfalen is wel een feit... en weer de angst om haar te verliezen.
- Bijgewerkt
Trees
[verwijderd]
Snoeki
Bedankt. De operatie is gisteren niet doorgegaan, dus zijn we gisteren gewoon met z'n allen op bezoek gegaan. Ze waren wat gespannen, maar geen drama's, dus gewoon gezegd: 'kom we gaan'.
Het is voor beide oudste heel erg meegevallen.
Als het goed is, is de operatie nu morgen. De arts had gisteren en vandaag uiteindelijk geen goed team om zich heen. Morgen hopelijk wel.
Nescio
Wat een rollercoaster zeg! Hopelijk knapt ze toch weer wat op.
Mamabeertje Fijn dat je kinderen op bezoek mee zijn geweest zonder drama. Natuurlijk is het spannend maar bij niet gaan verzinnen ze er zelf nog extra spannende dingen bij waarschijnlijk.
Nescio Pfoe, wat een achtbaan voor jullie!
Mamabeertje wat fijn dat ze mee zijn geweest!
@Nescio jeetje, dan weet je even niet hoe je je moet voelen zeg.
Mamabeertje wat fijn dat ze toch gegaan zijn. Heel veel succes met de operatie morgen!
Nescio wat een achtbaan qua emoties zeg! Ik kan me voorstellen dat je nu echt tussen hoop en vrees leeft.
@Mamabeertje fijn dat jullie allemaal zijn geweest
Mamabeertje
Operatie vandaag is heel erg goed gegaan
Mijn oma is in diepe slaap. Het proces gaat nu echt beginnen
Nescio heel veel sterkte
Veel sterkte
Veel sterkte
@Nescio heel veel sterkte!