Elsie89 die heb ik niet gezien en man heeft er niet aan gedacht
Mamabeertje van zn oor heb ik gezegt dar het een blauwe plek is
Elsie89 die heb ik niet gezien en man heeft er niet aan gedacht
Mamabeertje van zn oor heb ik gezegt dar het een blauwe plek is
Gecondoleerd, wat is dat snel gegaan zeg.
Gecontroleerd
Afgelopen week is me pijnlijk duidelijk geworden dat ik geen vriendinnen kan houden ben gewoon geen goede vriendin ofzo
Toch6 Ahh dat is rot Is er iets gebeurd?
Toch6 je kan het ook omdraaien.
Wat is er gebeurd?
Marshmallow
Van bepaalde personen (zo goed als) geen reactie gehad op overlijden van schoonvader, geen vraag hoe ik me voel etc.
En gewoon hoe het al 20 jaar gaat. Op het vo vond ik het moeilijk, gaan varen maakte het nog ingewikkelder en nu heeft iedereen kinderen en is afspreken moeilijk.
Voel me snel te veel. Bijvoorbeeld Ik ging wekelijks lopen met de buurvrouw maar als ik niks vraag over welke avond hoor ik hsar ook niet dus dan denk ik dat ze het alleen deed omdat ze geen nee durft te zeggen.
Toch6 Dat zijn geen leuke dingen Voor app contact sta ik altijd wel open,mocht je dat leuk lijken
Toch6 nu heeft iedereen kinderen en is afspreken moeilijk.
Maar dat ligt niet aan jou hè. Ik denk dat héél veel mensen van onze leeftijd daar last van hebben. Het ene moment denken we: 'Aaaah ik heb het zo druk met kinderen/huishouden/werk/familie, ik heb gewoon geen tijd voor vriendschappen!' en het volgende denken we: 'Waarom vraagt nooit iemand hoe het met mij gaat, ik ben eenzaam, waarom lukt het toch niet om vriendschappen te onderhouden.'
Desondanks, als iemands schoonvader komt te overlijden, zou het natuurlijk heel aardig zijn geweest van mensen om bij jou te informeren hoe het gaat. Dus dat is rottig, als dat niet gebeurt
Toch6 maar wellicht voelt zij zich ook snel teveel (je buurvrouw) en vraagt ze het daarom niet?
Overigens herkenbaar hoor ik voel me behalve bij de mensen die ik echt heel goed ken ook wel eens te veel maar wat mij helpt is zou ik het leuk vinden om contact te hebben? Zo ja dan maak ik contact ergste wat er kan gebeuren is dat het niet terug komt en dan ben ik waar ik daarvoor ook stond dus dan is er weinig verloren en veel kans om iets te winnen.
Maar wat @Vulpen zegt het is niet leuk als je geen reactie krijgt op zo'n ingrijpende gebeurtenis!
Toch6 Voel me snel te veel. Bijvoorbeeld Ik ging wekelijks lopen met de buurvrouw maar als ik niks vraag over welke avond hoor ik hsar ook niet dus dan denk ik dat ze het alleen deed omdat ze geen nee durft te zeggen.
Ik denk heel eerlijk dat dit soort dingen bij mensen makkelijk naar de achtergrond verdwijnen in de chaos van de dag en dat dat niets met jou te maken heeft. En misschien heeft ze zelfs nu gedacht, maar even met rust laten want haar hoofd staat er vast niet naar ivm het overlijden van je schoonvader. Ik snap je gedachtegang, maar in mijn ervaring is het vaker dat de ander ook niet zo goed weet hoe weer iets op te pakken, dan dat ze het niet fijn vinden.
Toch6
Helaas herkenbaar. Ook het gevoel van je snel te veel voelen. Knuffel voor jou
Toch6 wat moet dat een naar gevoel zijn zeg.
Als je behoefte hebt aan app contact of iets anders wil ik je met alle liefde mijn nummer geven hoor.
Toch6 Van bepaalde personen (zo goed als) geen reactie gehad op overlijden van schoonvader, geen vraag hoe ik me voel etc.
Dat zegt veel meer over die personen dan over jou hoor