Puzzelstukje
Ow jeetje wat heftig das toch verschrikkelijk om te moeten zien. Sterkte met het verlies van jullie geliefde huisbeestje.

De andere kat was ook 1 en doodgereden. Nu deze. Het is echt niet eerlijk. De meiden zijn echt van slag en hebben weinig geslapen.

Zo verdrietig om te zien hoe ze hiermee worstelen.

Puzzelstukje wat zielig zeg 😒. Het is ook zo traumatisch als je het hebt gezien. Niet alleen voor de kinderen, maar lijkt mij voor jou ook heel heftig πŸ«‚

Wij maken altijd een β€˜altaartje’ samen met de kinderen na het overlijden van een huisdier. Zoeken we mooie foto’s uit, maken ze tekeningen, speelgoedjes en snoepjes erbij etc. Kaarsje aan. De meiden vonden het hier altijd heel fijn om iets concreets te kunnen doen. Toch een soort ritueel. Ik denk dat rituelen heel ondersteunend kunnen zijn in het afscheid nemen.

Puzzelstukje Vreselijk! Een huisdier verliezen is heel droevig en zeker op deze manier. Heel veel sterkte 😒

• [verwijderd]

πŸ˜₯Wat vreselijk, heel veel sterkte!

8 dagen later

Een jongen uit mijn dochters vorige klas heeft een fietsongeluk gehad. Hij ligt nu in coma met hersenletsel. Ik ben er echt helemaal naar van πŸ˜₯.

Ik ben echt zo voor de helmplicht voor de elektrische fiets! Vorig jaar is er ook al een jongen van 14 jaar van haar school omgekomen op de fiets. Echt afschuwelijk.

• [verwijderd]

Trees oh wat heftig πŸ˜₯

• [verwijderd]

πŸ˜₯ heftig, hoe is je dochter er onder?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Trees oh wat verschrikkelijk! Ik ben ook voor de helmplicht hoor. Voor iedereen die fietst.

[verwijderd] ze is wel heel verdrietig en ook erg geschrokken. Ik hoop gewoon zo dat hij weer bijkomt en hopelijk niet teveel restschade. Ik kan er zelf ook wel om huilen. Ik vind het zo erg voor hem en zijn familie πŸ˜₯.

• [verwijderd]

Trees πŸ€Ik ga hard mee hopen, veel sterkte!