BabyFG Djoess kylian stond op mijn lijstje maar die is weggestreept net als finnian, logan, etc haha niall vind ik zelf rot uitspreken 🙈 (namelijk geen idee hoe t officieel hoort en zie nu al voor me dat de halve wereld daar moeite mee heeft haha)
BabyFG Femkes evan vind ik dan nog wel mwwaahhhh al moet ik wel meteen denken aan de film ‘evan almighty’ en die vond ik wel heel irritant haha hou m wel even in gedachten 🙂
BabyFG Manque colin stond ook op mn lijstje maar t is helaas niet dé naam 🙁 of in elk geval nu (nog) niet, wie weet wat er nog verandert! Haha
[verwijderd] Manque Ira lijkt me niet zo’n slimme keuze als Ierse naam... https://nl.m.wikipedia.org/wiki/IRA
BabyFG Esklessebes ja vind ik ook leuk, had ik ook op mn lijstje (anders geschreven dan), maar werd ook zonder pardon weggestreept 😬
BabyFG Sevenof9 hebben we al in de vriendenkring 😬 dus dan houdt t wel op voor mij 😉 t zou me niet verbazen als t uiteindelijk gewoon bij Aiden blijft hoor. Maar wie weet heeft iemand toch net die ene naam dat we denken ‘ja!’