BabyFG Femkes evan vind ik dan nog wel mwwaahhhh al moet ik wel meteen denken aan de film ‘evan almighty’ en die vond ik wel heel irritant haha hou m wel even in gedachten 🙂
BabyFG Djoess kylian stond op mijn lijstje maar die is weggestreept net als finnian, logan, etc haha niall vind ik zelf rot uitspreken 🙈 (namelijk geen idee hoe t officieel hoort en zie nu al voor me dat de halve wereld daar moeite mee heeft haha)
BabyFG Manque colin stond ook op mn lijstje maar t is helaas niet dé naam 🙁 of in elk geval nu (nog) niet, wie weet wat er nog verandert! Haha
[verwijderd] Manque Ira lijkt me niet zo’n slimme keuze als Ierse naam... https://nl.m.wikipedia.org/wiki/IRA
BabyFG Esklessebes ja vind ik ook leuk, had ik ook op mn lijstje (anders geschreven dan), maar werd ook zonder pardon weggestreept 😬
BabyFG Sevenof9 hebben we al in de vriendenkring 😬 dus dan houdt t wel op voor mij 😉 t zou me niet verbazen als t uiteindelijk gewoon bij Aiden blijft hoor. Maar wie weet heeft iemand toch net die ene naam dat we denken ‘ja!’