Hoi allemaal!

nou kom maar door, wij zoeken een jongensnaam.
Engels/Iers met 2 lettergrepen. Niet te verkleinen/verschattigen met “tje” erachter en als t ff kan ook weinig lelijks op te rijmen 😆

hebben alle namensites al doorgespit en niks is DE naam.
hebben nu 1 naam als potentiële optie: Aiden.
zelf ben ik gek van die naam, al jaren, maaaaar man is nog niet overtuigd al vond ie t van alles wat we voorbij hebben zien komen wel de enige beetje acceptabel 😉

hebben jullie nog suggesties??

edit: onze dochter heet H a i l e y, dus t liefst ook iets wat daar leuk bij past zonder een jut en jul effect zoals bijv met Riley (wat ik dan wel weer een leuke naam vind 😬)

Euan of Ewan, Evan, Patrick, Lawrence, Richard,

• BabyFG hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Ian!

Djoess kylian stond op mijn lijstje maar die is weggestreept

net als finnian, logan, etc haha

niall vind ik zelf rot uitspreken 🙈 (namelijk geen idee hoe t officieel hoort en zie nu al voor me dat de halve wereld daar moeite mee heeft haha)

Femkes evan vind ik dan nog wel mwwaahhhh al moet ik wel meteen denken aan de film ‘evan almighty’ en die vond ik wel heel irritant haha

hou m wel even in gedachten 🙂

• [verwijderd]

Ik ken een Caelan, misschien is dat iets?

Manque colin stond ook op mn lijstje
        maar t is helaas niet dé naam 🙁 of in elk geval nu (nog) niet, wie weet wat er nog verandert! Haha

• [verwijderd]

BabyFG Oh haha! Zal proberen verder te denken dan!

Ik vind Cian/Kian/Kyan wel mooi.

Sevenof9 hebben we al in de vriendenkring 😬 dus dan houdt t wel op voor mij 😉

t zou me niet verbazen als t uiteindelijk gewoon bij Aiden blijft hoor. Maar wie weet heeft iemand toch net die ene naam dat we denken ‘ja!’

Esklessebes ja vind ik ook leuk, had ik ook op mn lijstje (anders geschreven dan), maar werd ook zonder pardon weggestreept 😬

Bryson
          Winston
          Daxton
          Jackson
          Novan
          Mason

James
          Nolan
          Devlon
          Kevron
          Quinlan
          Faelan