Marshmallow Ik ga lekker een boek lezen ipv een serie of film kijken. Kinderen slapen allebei. Hopelijk slaapt zoon goed en kunnen we morgen gezellig wat doen samen.
Noordeling Even geen foto, omdat er veel mensen op staan. Mooiste moment vandaag was prachtige kerstviering van m'n school!
[verwijderd] Uilenmama ik ben klaar π. Twee schalen en een houten stok met slingers. Het duurt vaak een paar dagen voordat het βontdektβ wordt, maar daarna is het zo leuk om te zien hoeveel vogels erop al komen.
Uilenmama [verwijderd] Dat ziet er leuk uit! Mijn man hangt ook vogel dingen op . Een keertje zelf maken is ook wel leuk.
Vulpen [verwijderd] Bij mij wil dat ontdekken maar niet lukken, zo jammer. EΓ©n roodborstje af en toe, maar de meesjes vliegen onze tuin voorbij. Ze zullen het wel geen goede tuin vinden of zo.
[verwijderd] Lumihiutale het mos kleurt ook zo mooi bij de groen uitgeslagen tafel π. Ik vind het zelf ook zo gezellig staan. Alleen jammer dat de vogels er altijd zo puinhoop van maken na een tijdje π.
[verwijderd] Vulpen ik speel vals. 300 meter achter ons huis begint een beschermd vogelgebied. Wij hebben altijd heel veel vogels in onze tuin.
[verwijderd] [verwijderd] wat heerlijk! Bij ons hebben de vogels inmiddels goed door dat zodra ze in de buurt komen er een kat probeert door het raam te vliegen, dus het vogelvoer wordt hier niet aangeraakt π
Vulpen [verwijderd] Toch vind ik dat niet valsspelen, ze komen maar mooi vanuit hun natuurgebied naar jou! Hier zijn veel boerderijen in de buurt en ik denk juist dat de vogels lekker daar blijven... Ik wilde een foto maken van het knutselwerkje dat m'n dochter op het voorleesfeestje in de bieb had gemaakt maar ze heeft 'm ondertussen al verscheurd.
[verwijderd] Bij ons worden zulke dingen op tafel meestal ontdekt door duiven, die dan de meesjes, mussen, vinken, roodborstjes en andere kleine vogels wegjagen. En die ons terras volscheiten. π
[verwijderd] Dag 28, nog 2 te gaan. π [jpeg] Ondanks dat we niet helemaal fit zijn even een frisse neus halen!
[verwijderd] Tapas maken met dochter voor een etentje met vrienden vanavond. Het maken vind ik vaak nog leuker dan het opeten. Zo gezellig samen in de keuken.