[verwijderd] Ik hou van dit tijdstip. Niemand op straat, iedereen slaapt.. Prachtige lucht vol sterren vannacht (veel meer dan mijn camera aan kan). Niks moeten, stilte, helemaal alleen in de stad.. Heerlijk ❤ Ook niemand op het forum, maar dat terzijde 😆
[verwijderd] Vulpen Jeetje, dat strakke witte gebouw met die donkere rame steekt wel vreemd af bij zijn omgeving! 😱🤦🏻♀️
Vulpen [verwijderd] Dat hebben ze gerenoveerd 👍🏼 Je moet ergens beginnen met alles een beetje mooi maken.
Marshmallow Dag 7 volgens mij? Vanmiddag met jongste gewinkeld. Lekker momentje met z'n tweetjes. Genieten!
[verwijderd] [verwijderd] Ik denk het, maar mijn foto's zullen ongetwijfeld 9/10 van Robbie zijn en die zien jullie vast al genoeg 😛 dus misschien is mijn bijdrage niet zo boeiend, haha
Vulpen Tantetil Alleen naar de andere zijde van hetzelfde gebouw hoor! Want mensen hadden last van ons daar, de sfeer werd steeds naarder. Ben benieuwd hoe het hier zal gaan...
Tantetil We hebben vandaag verteld dat we in februari naar Disneyland gaan. Ze waren zo blij. Er is dan ook een Frozen gedoetje en mijn dochter was eigenlijk helemaal klaar met Frozen, maar nu wil ze toch naar deel 2 en ze zette meteen het eerste deel aan voor haar broertje.
Robije Tantetil mijn oudste was ook klaar met frozen maar wilde toch wel graag deel 2 zien. Zijn afgelopen zaterdag met z’n vieren heen geweest, was erg leuk.
Noordeling Gisteren in de kerk mocht de eerste adventskaars aan, dus thuis ook de advents kalender 'bouw je eigen kerststal' erbij gepakt. Elke dag mag er iets uitgeknipt worden en erbij gezet (+ stukje verhaal) m'n oudste dochter is helemaal enthousiast, we gaan vast geen dag vergeten. Super leuk om te zien.