Toch6 Haken voor nichtje-op-komst (tussen nu en 3 weken) terwijl de jongste lekker speelt, man met de oudste 3 naar de kerk is en ik thuis de preek meeluister via internet
Popje Gisteren bij vriendin geweest. Zij heeft met moeite een baby gekregen en ook een traumatische bevalling gehad. Baby is 8week. Zelf nu voor het eerst gezien (zij woont 2 uur rijden van ons). In het begin wou ze nog niemand over de vloer omdat ze echt moest aansterken en hier waren de kids keer ziek, en rest gaat ook door. Eindelijk gisteren gezien ๐. vandaag blij momentje zal vanavond zijn als de kinderen slapen.
Lumihiutale Dag 6: Vandaag was een beetje een gekke dag,ik werd erg blij van de sjaal die ik van mijn moeder kreeg. Dag 7: Vandaag zat ik een stuk beter in mijn vel en dit uitzicht maakt het helemaal af ๐
Marshmallow Vandaag een fijne dag gehad. Ik ga mijn oude poppenhuis opknappen, maar zoon heeft hem al helemaal ontdekt. Blij momentje van de dag!
[verwijderd] [jpeg] Hoe dochter heerlijk aan het spelen was en zich vermaakte toen wij op visite waren.
[verwijderd] Ik hou van dit tijdstip. Niemand op straat, iedereen slaapt.. Prachtige lucht vol sterren vannacht (veel meer dan mijn camera aan kan). Niks moeten, stilte, helemaal alleen in de stad.. Heerlijk โค Ook niemand op het forum, maar dat terzijde ๐
[verwijderd] Vulpen Jeetje, dat strakke witte gebouw met die donkere rame steekt wel vreemd af bij zijn omgeving! ๐ฑ๐คฆ๐ปโโ๏ธ
Vulpen [verwijderd] Dat hebben ze gerenoveerd ๐๐ผ Je moet ergens beginnen met alles een beetje mooi maken.
Marshmallow Dag 7 volgens mij? Vanmiddag met jongste gewinkeld. Lekker momentje met z'n tweetjes. Genieten!
[verwijderd] [verwijderd] Ik denk het, maar mijn foto's zullen ongetwijfeld 9/10 van Robbie zijn en die zien jullie vast al genoeg ๐ dus misschien is mijn bijdrage niet zo boeiend, haha