• [verwijderd]

Leuk topic! Toen ik nog een kinderwens had zou een eventueel jongetje vernoemd worden naar mijn vriend via de oorsprong van de naam, dat zou Espen zijn geworden.

Vernoemen naar mezelf is lastiger! Via de betekenis: Topaas, rozenkwarts, hematiet? Dan doe maar Ruby.

En combinatie is echt niet te doen ๐Ÿ˜†

Ik kan alleen namen verzinnen met mijn eigen naam.

Meisje;
-Joya
-Yaya
-Leah

Jongen;
-Joรซl
-Rafaรซl

Uhm, dat zouden echt verschrikkelijke namen uitkomen. Die zouden zeker een plaats verdienen in het opmerkelijke namen topic...

Anne
      Regina (? echt een beetje vergezocht)
      Roanne

Andre (vind ik echt niks hoor ๐Ÿ™ )
      Olivier
      Roan

• [verwijderd]

Ik realiseer me dat Voldemort ook wel had gekund.. doe maar niet ๐Ÿค”

Ysabella nu ben ik wel heel benieuwd naar jouw naam....

oh ik wacht ik weet hem al

• [verwijderd]

Ysabella geef eens een hint? Ik zit nu Aaliyah nummers te zingen...

[verwijderd] nee is het ook niet.๐Ÿ˜ฌ Als ik hier mijn naam noem en er zit een bekende tussen is het gelijk duidelijk wie ik ben er lopen namelijk niet zo veel โ€œNederlandseโ€ vrouwen rond met deze naam.

Ik ben wel heel erg blij met mijn naam, ik vind het 1 van de mooiste meisjes/vrouwen namen die er zijn. ๐Ÿ™ˆ

Als je echt heel benieuwd bent, moet je mij maar even een pb sturen. ๐Ÿค“

• [verwijderd]

Ysabella je hebt pb hoor, ik ben van Aaliyah uitgekomen bij Carlos Santana en hoewel ik mijn YouTube playlist momenteel geweldig vind ben ik heel de draad van je naam kwijt nu ๐Ÿคฃ

Jeetje dat is bij ons echt niet te doen. Mijn man heeft een arabische naam en ik een Hollandse naam geen idee hoe dat te combineren ๐Ÿ˜‚