• [verwijderd]

Mara
Marjan (ieuw!)
Janneke

Voor een jongen zou ik het echt niet weten! Zelfs bij naar alleen mij of mijn man vernoemen kan ik niets bedenken, laat staan een combinatie! 😳

Ben blij dat ik m’n kind niet zo hoef te noemen, kan bij mij maar 1 naam bedenken. Geen mooie naam en m’n tante heet zo. Bij m’n man heb ik geen idee.
Als combi kan ik alleen Birdy bedenken 🀣.

Leuk topic!

Meisje

1. Maura
  2. Deanne
  3. Maudy

Jongen

1. Mauro
  2. Daniel
  3. Dean

Edit oke ik ga toch wat verzinnen. Ik dacht bij vernoeming meer aan letterlijk dezelfde naam maar jullie zijn wat creatiever. Vind dit niet echt geweldige namen maar vooruit.

Meisje naar mij: Lisanne (weet je nog mijn naam op zp)
Meisje naar vriend: Valda
Meisje naar ons samen: Wanda

Jongen naar mij: Anson
Jongen naar vriend: Terry
Jongen naar ons samen: Ante

Louelle81 mandy? Maar ik heb mijn bericht gewijzigd, ik dacht meer aan letterlijk vernoemen, had het niet echt begrepen.

• [verwijderd]

Leuk topic! Toen ik nog een kinderwens had zou een eventueel jongetje vernoemd worden naar mijn vriend via de oorsprong van de naam, dat zou Espen zijn geworden.

Vernoemen naar mezelf is lastiger! Via de betekenis: Topaas, rozenkwarts, hematiet? Dan doe maar Ruby.

En combinatie is echt niet te doen πŸ˜†

Ik kan alleen namen verzinnen met mijn eigen naam.

Meisje;
      -Joya
      -Yaya
      -Leah

Jongen;
      -JoΓ«l
      -RafaΓ«l

Uhm, dat zouden echt verschrikkelijke namen uitkomen. Die zouden zeker een plaats verdienen in het opmerkelijke namen topic...

Anne
          Regina (? echt een beetje vergezocht)
          Roanne

Andre (vind ik echt niks hoor πŸ™ )
          Olivier
          Roan

• [verwijderd]

Ik realiseer me dat Voldemort ook wel had gekund.. doe maar niet πŸ€”

Ysabella nu ben ik wel heel benieuwd naar jouw naam....

oh ik wacht ik weet hem al