Ysabella Pietje1987 hahaha misschien ga ik de naam maar eens opperen. Daar heb je zeker een punt, gelukkig hebben we nog heel wat weekjes om na te denken, maar ik ben bang (vooral bij een jongensnaam) dat het echt weer een hele zoektocht word.
Pietje1987 Ysabella herkenbaar hoor! Bij onze dochter waren we met 20 weken er al helemaal klaar voor. Bij onze zoon hebben we alle hulp troepen ingeschakeld voor ideeën en waren we er met 36 weken ongeveer uit 🙈
Toch6 [verwijderd] oh ja, is waar. Zat bijbels te denken maar dat waren natuurlijk niet alleen Hebreeën
Nescio Alisa (onze jongste dochter heet zo, de betekenis is groot geluk) Sarah Lior(a) Ziva Reva (spreek uit Riva) David Benjamin Daniel Thom(as)
Toch6 Nescio Benjamin Die vind ik ook mooi. Mocht ik nog een keer moeten kiezen komt die wel op de lijst. Maar onze 2e schipper heet zo. En zwager ook volgens mij met zn volledige naam en daar hoeft mijn kind echt niet mee geassocieerd te worden 😉 dus waarschijnlijk komt die naam niet door de keuring