1986Lynn Hier staat ie ook, super gezellig deze tijd. De jongens vinden het ook zo leuk. Gaan ook wel minimaal eens per week naar het tuincentrum om sfeer te proeven
Eenkadootje Ik ben begonnen in de winkel, maar ik kom natuurlijk weer ballen tekort. Op alle spiegels al een guirlande, en op de kasten. Nu wilde ik de boom eigenlijk ook nog aanpassen en boven de tafel nog iets leuks maken. Afijn volgende week maar verder.
Marshmallow Ik heb lekker de kerst muziek aangezet vanmiddag. Zo gezellig en knus gevoel krijg ik ervan π
Ansji Marshmallow Ik ook! En keihard mee blΓ¨ren!π Ondertussen met de kinderen de boom opgezet en de boel versiert. π
Marshmallow Ansji ja op een gegeven moment had zoon er genoeg van. Toen mijn favoriete nummer opgezocht en samen met hem 'gedanst' vond hij helemaal geweldig β€οΈ
[verwijderd] Vandaag de eerste kleine dingen neer gezet. Als ik van de week op zolder bezig ben geweest kan de rest naar beneden. En van de week kerstboom kopen (een echte neppert) en dan is het helemaal klaar. π Nog geen kerst muziek opgehad, maar denk dat ik van de week eens Spotify opzet. Mocht iemand nog een ideale Playlist weten. π
iMoeder Weet iemand wanneer alle kerstspullen in de uitverkoop gaan in de winkels? Ik wil nog wat nieuwe dingen halen maar vind het zo duur altijd.