Hopsatee Trees Haha omdat ik voor mijn werk veel te maken heb met marketing en arbeidsmarktcommunicatie (en campagnes bedenken) houd ik ze altijd in de gaten. Ze voeren het echt heel leuk en goed door allemaal โบ๏ธ
Trees Huggybird ik vanochtend om 7 uur tegen mijn man: je moet bij coolblue even zoeken naar een vibrator ๐
June Hopsatee en ze betalen niet enorm veel. Maar ze zijn als werkgever heel geliefd. Dat doen ze echt goed!
Trees Huggybird zijn eerste reactie was โUh ik ben net wakker, wil je serieus een vibrator bestellen bij coolblueโ. Kijk nu maar piepnek en toen moest hij heel hard lachen ๐
June Kijk nou is ie (een vliegtuig) opgestogen. Mijn oudste maakt echt de meister mooiste vervoegingen.
Toch6 C: mama ook slokje water? Ik drink de laatste slok op.... Oooooh jij opmaken! Nou jij nieuwe pakken! Slimmerd๐
Toch6 En Lotje, wat gaan we morgen doen? Din ( =vriendin, buurmeisje) spelen, heb haar niet afgemaakt vandaag Euh ๐ ๐ ๐ je was niet klaar met spelen? Nee! Niet afgemaakt! ๐คฃ๐ ๐คฃ En, wat ga je doen straks? Din afmaken! Gisteren niet klaar! ๐
[verwijderd] "Dat gaat vanzelf wel over mama. Misschien vrijdag of zondag of volgende keer. Of over een paar weken." Als reactie op iets onbenulligs wat ze opving tijdens het eten.
Koekie83 N: โOoh mama je ruikt echt lekker!โ Ik: โOoh? Naar wat dan?โ N: โNaar paracetamolโฆ ๐๐๐โ
Rietjesbeker Dochter-van-vijf tijdens het eten 'er zijn twee die met mij willen trouwen!' Mijn man 'maar jij wil met papa trouwen toch?' Dochter 'nee, jij hebt al een vrouw'
Femkes Maxi is voor Engels Gullivers travel aan het lezen. Zegt hij opeens: bro is gewoon dementie aan het beschrijven.
Rietjesbeker De kinderen zijn buiten aan het spelen en dochter-van-vijf zet even haar beste prinsessen gedrag op tegen haar broertje van drie: 'jij bent nu mijn onderdaan. Onderdaan, ruim die stoel op en ga mij duwen!'