fafa Oma speelt "Simon zegt" met de meiden. Jongste (6): "Simon zegt: klap in je handen... Simon zegt: steek je tong uit... Simon zegt: raak je eierstokken aan" Ehhh... wat?? 😱
[verwijderd] Zoontje (5) was aan het tellen; 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12, DRIEtien, VIERtien, 15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,drietig, eenendrietig, tweeëndrietig, drieëndrietig, vierendrietig etc etc... Dat trotse bekkie van hem 🤣 😎
[verwijderd] Ik had zonnebloemen gekregen van een vriendin die op de thee kwam. Reactie van dochter (7jr): "Oooh, wat een mooie Vincent van Gogh-bloemen!" Echt, waar haalt ze het vandaan?!
sjorsje Mijn dochter had het over een blijlacher, toen we het over olie hadden. Ze bedoelde een ja knikker.
Femkes We waren vandaag bij een open dag en kregen college over malaria. Docent: waar komt/kwam malaria allemaal voor? Zoon: vroeger ook in Groningen na een grote overstroming. Docent: ik had gehoopt dat je dat niet wist, maar dat klopt. Het floepte er waarschijnlijk gewoon uit, maar ik moest echt moeite doen om niet in lachen uit te barsten.
Marshmallow Niet grappig, wel super schattig. Oudste was heel erg stout geweest en ik was daardoor boos op hem. Nadat hij sorry had gezegd, wilde ik nog een knuffel en bij de knuffel zei hij 'zullen we weer vriendjes zijn?' ❤️🥰
Marshmallow Net met het naar bed brengen van oudste, hij wilde zijn auto's in zijn bed, vond ik met in slaap vallen geen goed plan. Dus afgesproken dat als hij sliep ik ze bij hem neer zou leggen. 1 seconde later: mamma ik slaapt. 😂❤️🥰
Luuz We hebben de oliebollenkraam weer staan. Vriendinnetje van mijn dochter wilde wel mee om ze te halen en uiteraard om op te eten. Ik met de twee meiden heen; kwartier in de rij gestaan en snel naar huis. ‘Pas op hoor. Ze zijn nog warm’ M; oooh dan blaas ik wel even! Voor ik nee kon zeggen, blies ze al.... resultaat; En een lol dat ze hadden😂
Vulpen Mijn dochters favoriete spel tegenwoordig is dat ik doe alsof ik slaap en dat zij dan ontbijt maakt: 'Havermout, fruit erbij... Mango, kwark, beetje water... Roeren! In de koelkast.' Pauze. 'Mama, wakker worden! Je ontbijt staat klaar, je moet naar de speelleergroep!' En dan opnieuw. En opnieuw.
Vulpen Vulpen Het spel heeft zich uitgebreid. We spelen nu haar/ons hele leven na. Woedend was ze toen ik niet meer wilde. Dat was nadat ik al meerdere malen het kind had gespeeld dat op het potje moest, verschoond werd, wiens tanden werden gepoetst en dat op de speelleergroep 'Er zat een klein kaboutermeisje' had gespeeld. Als juf heb ik drinken uitgedeeld, een kringgesprek geleid, met de kinderen buiten gespeeld, vele kinderen verschoond, enzovoorts enzovoorts...
[verwijderd] M: ik snap het niet. Want je moet seksen om zwanger te raken maar met een condoom kan je niet zwanger raken. Dus dat heeft dan toch geen nut? Ik: er zijn ook mensen die seks hebben omdat ze dat leuk vinden hoor.. F: gatverdamme. Dat zou nou echt verboden moeten worden!
Cactusje [verwijderd] Haha! Mijn oudste vond het ook maar smerig dat je ook seks hebt omdat je het leuk en lekker vindt. Wacht maar, zeg ik dan. Mijn jongste heeft bedacht dat zij ook een baby in haar buik heeft net als mama, ze heeft er zelfs 2! We waren brood aan het eten, Dochter, mama ik heb nu genoeg gehad hoor de baby zit vol. Mijn buik is ook niet meer zo dik. Ik, hoe kan dat dan dat je buik niet meer zo dik is? Dochter, ik heb nog maar 1 baby in mijn buik. Ik, oh waar is de andere gebleven dan? Dochter, die is dood. Ik, 😱😱 Dochter, geen zorgen mama, morgen is ie er weer! Dochter heeft duidelijk nog totaal geen idee wat dood is...😅