Vulpen Ik: ‘We gaan zo echt je haar wassen!’ Dochter: ‘Neeee, de 2 is nog niet naar de 9!’ Ik: ‘Uuh, wat betekent dat? Duurt dat nog heel lang?’ Dochter: ‘Ja, héél erg lang. Tot de handdoeken gaan praten.’ Ik: ‘Tot de handdoeken gaan praten?’ Dochter: ‘Ja! En de wc.’ Gierend van de lach ondertussen… Ik: ‘Nou, ik ben heel benieuwd wat die gaan zeggen. Maar als je het niet erg vindt, ga ik dan toch nu alvast je haar wassen.’
Toch6 J: mama E doet mij pijn! oh dat mag niet. Mag ze niet meer doen J: ikkuh deed E duwen ja maar dat mag ook niet he. E: J jij hebt mij ook pijn gedaan hoor J: JAHAA!!! WEET IK!!! 🤣
Luuz S. na het zien van de foto van ons kersverse nichtje; ’aaaah wat schattig!! Gaan we nu Jip en Janneke memory doen?’ Vind je de baby niet mooi? ’Nee. Baby’s huilen...’ hij vindt de baby raar😂
[verwijderd] Mijn zusje is hoogzwanger en bijna uitgerekend. Toevallig op mijn verjaardag. Dus ik grap dat ik een baby wel een leuk kadootje vind. Dochter (7) vraagt savonds nog een keer of ik écht een baby op mijn verjaardag krijg. Ik moet haar teleurstellen, er volgt een verdrietig tafereel met dikke tranen bij dochter. Je zou haast denken dat ze een broertje of zusje wil
Femkes In de auto luisteren we naar kinderen voor kinderen, het liedje smoorverliefd. Daarin zit de zin: zij is mooier dan de mooiste, hetgeen een verontwaardigde mini oplevert. "Ik ben de mooiste!" is haar reactie. Hetgeen ik natuurlijk direct beaam. Daarna zegt ze dat midi ook de mooiste is en maxi en daarna wordt gemeld dat zowel papa als ik ook de mooiste zijn. Om af te sluiten met: " en de klei is ook de mooiste!"
Vulpen Femkes Dat liedje zong ik vroeger samen met m'n zusje, dan deden we KvK-optredens voor mijn moeder. 'In haar ogen schijnt de zon' 🎶
Torretjeee Terwijl we op de fiets een meneer inhalen vraagt mijn zoon van 3 'hou jij ook van meneren? Ik snapte niet zo goed wat hij bedoelde maar goed 'ja ik hou van van meneren'. 'Hou je ook van mevrouwen? 'Ja ik hou ook wel van mevrouwen' Dus ik stel de vraag terug ' hou jij van meneren? 'Nee ik hou alleen van papa! Na een lange stilte 'Ook een beetje van jou'.
[verwijderd] Shimmer oke volgende keer bericht van bovenaf lezen ipv eerst de onderste regel 🤪 Ik was al benieuwd hoe iemand peper in zijn kut kreeg. Nu vanboven af gelezen, heerlijk die leeftijd! 😁😂
fafa Oma speelt "Simon zegt" met de meiden. Jongste (6): "Simon zegt: klap in je handen... Simon zegt: steek je tong uit... Simon zegt: raak je eierstokken aan" Ehhh... wat?? 😱
[verwijderd] Zoontje (5) was aan het tellen; 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12, DRIEtien, VIERtien, 15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,drietig, eenendrietig, tweeëndrietig, drieëndrietig, vierendrietig etc etc... Dat trotse bekkie van hem 🤣 😎
[verwijderd] Ik had zonnebloemen gekregen van een vriendin die op de thee kwam. Reactie van dochter (7jr): "Oooh, wat een mooie Vincent van Gogh-bloemen!" Echt, waar haalt ze het vandaan?!
sjorsje Mijn dochter had het over een blijlacher, toen we het over olie hadden. Ze bedoelde een ja knikker.
Femkes We waren vandaag bij een open dag en kregen college over malaria. Docent: waar komt/kwam malaria allemaal voor? Zoon: vroeger ook in Groningen na een grote overstroming. Docent: ik had gehoopt dat je dat niet wist, maar dat klopt. Het floepte er waarschijnlijk gewoon uit, maar ik moest echt moeite doen om niet in lachen uit te barsten.
Marshmallow Niet grappig, wel super schattig. Oudste was heel erg stout geweest en ik was daardoor boos op hem. Nadat hij sorry had gezegd, wilde ik nog een knuffel en bij de knuffel zei hij 'zullen we weer vriendjes zijn?' ❤️🥰
Marshmallow Net met het naar bed brengen van oudste, hij wilde zijn auto's in zijn bed, vond ik met in slaap vallen geen goed plan. Dus afgesproken dat als hij sliep ik ze bij hem neer zou leggen. 1 seconde later: mamma ik slaapt. 😂❤️🥰
Luuz We hebben de oliebollenkraam weer staan. Vriendinnetje van mijn dochter wilde wel mee om ze te halen en uiteraard om op te eten. Ik met de twee meiden heen; kwartier in de rij gestaan en snel naar huis. ‘Pas op hoor. Ze zijn nog warm’ M; oooh dan blaas ik wel even! Voor ik nee kon zeggen, blies ze al.... resultaat; En een lol dat ze hadden😂