Grappige uitspraken en situaties
Ik kreeg net applaus toen ik naar de wc geweest was. “Goed edaan mama!”
- Bijgewerkt
Ik heb even de titel aangepast en in de openingspost even 'kind' veranderd in 'dreumes/peuter'.
Dit omdat er bij kinderen 4 tot 12 jaar een gelijk topic geopend is. Zo blijven ze toch nog gescheiden omdat er (nog) geen algemene categorie is.
Mijn zoontje van 3 vanmiddag in de Jumbo.
Hij stapt op een man af die met zijn kar naast ons stond. Hij kijkt eens van het vlees naar die man en weer terug. En ik zie het denken en probeerde hem weg te lokken. Ik zag de bui al hangen.
‘Ben jij een meneer?’
die man kijkt en zegt ‘ja, ik ben een meneer.’
’dan heb jij een piemel!’
volume op standje 10 uiteraard. Ik moest zo vreselijk hard lachen, dat gezicht wat hij er bij trok die man wist niet hoe snel hij weg moest lopen.
Deze is al van een poosje geleden maar zo leuk:
Mijn oudste dochter zegt, hoe vriendelijk ze is, vaak vreemde mensen gedag op straat die we tegenkomen. Zo ook in dit geval:
Dochter: Hoi Mevrouw!
Mevrouw: zegt niets en loopt door
Dochter: Nou zeg, wat een chagerijn.
Nogmaals de titel even gewijzigd. Was lekker verstrooid ofzo waardoor ik perongeluk 'Kleuter' had neergezet.
- Bijgewerkt
Soturi Ik denk dat in de oorspronkelijke titel ook kleuter stond, want ik heb vandaag nog 'peuter' in 'kleuter' veranderd in mijn openingspost. (Lekker slim want ik heb zelf juist een peuter )
En ik vind het jammere aan deze nieuwe titel dat het nu alleen om uitspraken gaat terwijl er ook kindjes zijn die grappige dingen dóén...
Vulpen En ik vind het jammere aan deze nieuwe titel dat het nu alleen om uitspraken gaat terwijl er ook kindjes zijn die grappige dingen dóén...
Wat voor titel zou je beter vinden passen dan?
Vanwege de categorie zal het wel met peuter/dreumes moeten zijn. Maar dat betekent niet dat dit de definitieve titel is natuurlijk.
Oke, bij deze heb ik de titel weer gewijzigd. Nu definitief als het goed is.
Excuses nog voor het feit dat ik de helft over het hoofd zag.
[verwijderd]
Gisterenavond wandelde ik met mijn dochtertje (3) en zoontje (1) door de winkelstraat.
alles was verlicht en versierd natuurlijk.
We waren net bij een grote kerstboom geweest en toen zei ik: “Kijk eens T., hier zijn nog meer lampjes!”
T. slaakte een heel diepe zucht en zei: “Pfff, wat een flauwekul zeg.” je kon me opvegen.
Ze moest daarna heel hard om zichzelf lachen.
IvyEsmee je dochter heeft gelijk, wat een chagrijn zeg!
- Bijgewerkt
Onze oudste zojuist aan tafel:
mam jij wil alleen maar cavia's en papa wil een baby.
papa wil geen cavia's en jij wil geen baby's..
wij willen het wel dus dat is 3 tegen 1... dus volgend jaar krijgen we een baby
Pietje1987 Probeer je lach maar eens in te houden dan hahaha
Mijn dochter heeft een nieuw kerstliedje geleerd op de opvang.
"Tinkerbel, Tinkerbel, Tinkel all the way...."
Dochter (3): "Mama, als de baby moet poepen, doet hij dat dan in jouw buik?"
Ohh altijd leuk die uitspraken. Mijn zoontje zegt ook geregeld leuke dingen maar ik kan ze nooit zo goed onthouden helaas
Deze schoot me net te binnen:
Ik reed in de auto en trapte net even iets te hard de rem in. Dus ik zeg oeps sorry dat ging te hard.
Zegt ie “geeft niks mama”
of als ik klaar was met achteruit inparkeren
”goed gedaan mama”