- Bijgewerkt
Om alle situaties te delen waaruit blijkt dat jouw kind het leukst en grappigst is.
Om alle situaties te delen waaruit blijkt dat jouw kind het leukst en grappigst is.
Ik trap zelf even af.
Mijn dochter is zo goed opgevoed dat ze het over de bilzak van haar broek had.
We waren twee weken geleden aan het winkelen en ook opzoek naar een haak om een fotolijstje op te hangen. Uiteindelijk stond ik in een winkel met een haak in mijn hand en was aan het overleggen met mijn man, waarop mijn zoon zich langzaam op een stoel liet glijden en met een staal gezicht zei: "nou mam, ik haak nu echt even af".
Je kon me echt wegdragen
Niet van mijn kinderen (buikbaby kan nog niet praten en heb er niet meer)
Maar wel een uitspraak van mezelf vroeger.
Had blijkbaar mijn moeder erbij gehaald omdat er een dode vlieg in de vensterbank lag. En de reden waarom ik haar erbij haalde: Er moesten nieuwe batterijen in!
Mijn zoontje riep de hele middag al "nik nik nik nik" ondertussen zwaar gefrustreerd dat.ik hem niet begreep.
Tot hij het zo zat was dat hij een stoel naar de besteklade schoof, met mijn hulp deze open deed en er een schaar uit pakte "nik nik".
Hij wilde knippen!
Mijn man haalde de oudste (4) uit bed vanochtend. Hij deed net alsof ze zwaar was en hij moeite met tillen had.
Papa ik ben niet zwaar ik ben pas 4!
Mijn oudste dochter (4 jaar) wilde geen boerenkool eten. Ze liep naar de deur van de gang en riep; Daahaaag, met je boerenkool! Gooide de deur dicht. En weg was ze.
Ik zit rustig op de bank en zet de tv aan. Zoon van 3: mama, jij mag niet kijken. Is niet jou beurt! Dus ik zeg: Pardon? Zegt zoon weer: alleen mijn en papaβs beurt, jij moet koken! Echt, mijn mond viel open van verbazing. Man houdt nog steeds vol dat hij dat echt niet heeft gezegd. Ik betwijfel het
Zoon tijdens het eten terwijl man en ik een vrij serieus voeren over mijn werk.
Mama, mocht jij vandaag hulpje zijn op je werk?
En later heeft hij nog eens gezegd:
mama, als jij naar de wc gaat op je werk moet je wel je vinger opsteken he!
love it
Ik kreeg net applaus toen ik naar de wc geweest was. βGoed edaan mama!β
Ik heb even de titel aangepast en in de openingspost even 'kind' veranderd in 'dreumes/peuter'.
Dit omdat er bij kinderen 4 tot 12 jaar een gelijk topic geopend is. Zo blijven ze toch nog gescheiden omdat er (nog) geen algemene categorie is.
Mijn zoontje van 3 vanmiddag in de Jumbo.
Hij stapt op een man af die met zijn kar naast ons stond. Hij kijkt eens van het vlees naar die man en weer terug. En ik zie het denken en probeerde hem weg te lokken. Ik zag de bui al hangen.
βBen jij een meneer?β
die man kijkt en zegt βja, ik ben een meneer.β
βdan heb jij een piemel!β
volume op standje 10 uiteraard. Ik moest zo vreselijk hard lachen, dat gezicht wat hij er bij trok die man wist niet hoe snel hij weg moest lopen.
Deze is al van een poosje geleden maar zo leuk:
Mijn oudste dochter zegt, hoe vriendelijk ze is, vaak vreemde mensen gedag op straat die we tegenkomen. Zo ook in dit geval:
Dochter: Hoi Mevrouw!
Mevrouw: zegt niets en loopt door
Dochter: Nou zeg, wat een chagerijn.
Nogmaals de titel even gewijzigd. Was lekker verstrooid ofzo waardoor ik perongeluk 'Kleuter' had neergezet.
Soturi Ik denk dat in de oorspronkelijke titel ook kleuter stond, want ik heb vandaag nog 'peuter' in 'kleuter' veranderd in mijn openingspost. (Lekker slim want ik heb zelf juist een peuter )
En ik vind het jammere aan deze nieuwe titel dat het nu alleen om uitspraken gaat terwijl er ook kindjes zijn die grappige dingen dΓ³Γ©n...
Vulpen En ik vind het jammere aan deze nieuwe titel dat het nu alleen om uitspraken gaat terwijl er ook kindjes zijn die grappige dingen dΓ³Γ©n...
Wat voor titel zou je beter vinden passen dan?
Vanwege de categorie zal het wel met peuter/dreumes moeten zijn. Maar dat betekent niet dat dit de definitieve titel is natuurlijk.