[verwijderd] Mijn zoon zegt verbaasd dat Luan en Lucilla van de Bellinga's (irritante familievloggers) al Instagram hebben. Hoe oneerlijk want hij mag geen sociale media van mij. Ik: ja dat moet van hun ouders. Die hebben hun kinderen nodig om geld te verdienen Dochter (7): hebben ze kinderen nodig om geld te verdienen? Getsie verdienen ze geld met seksen dan? Zo krijg je toch kinderen?
Nescio [verwijderd] oh vreselijk ja. Net als de Zoete Zusjes, zo irritant en het zijn niet eens challenges die ergens op slaan. Dan zijn de video's van Kinderen voor Kinderen een stuk beter.
Mamabeertje Dochter L. en zoon H. hadden vanmorgen even ruzie. "Stomme L!" "Stomme H!" "Stomme L!" Zoon trekt slaapkamerdeur achter zich dicht. "Stomme H!" Zoon loopt slaapkamer weer in "Vriendjes!" "Ja!" En toen gingen ze verder met spelenπ
Uilenmama Ik liep naar huis met N achterop de fiets. Vraagt een meneer de weg naar Warmond. Ik heb het uitgelegd, vraagt N mij later of die man het koud had....
[verwijderd] Nescio De Bellinga's zijn inderdaad stom, maar de Zoete Zusjes zijn juist super leuk! π
Nescio [verwijderd] vind je dat echt? π Ik vind ze zo irritant, mijn dochters vinden ze dan natuurlijk geweldig π
[verwijderd] [verwijderd] Ik vind ze in de loop der jaren steeds schreeuweriger en nepper/gemaakt worden..
Lovely83 Ik zat op het toilet mijn tampon en maandverband te verwisselen toen middelste dochter (4) binnen kwam en verbaasd zei β heb je alweer een baby gekregen?β ππ€¦π»ββοΈ
Rietjesbeker Ik breng dochter naar bed en man blijft beneden bij babyzoon. Na het badderen hoort dochter van beneden zoon huilen. 'oh nee, baby vejeeten!' (baby vergeten)
Dahlia Ik wil niet slapen mamaaaaaa! Mammieeeee!!!??? Ik kan niet slapuhhhhh! Weet je wat, dan ga je maar rusten met je ogen dicht maar je blijft in bed OkΓ© mama slaapt binnen 5 min ππ€£
Torretjeee Dahlia mijn zoon klimt altijd in de vensterbank en gaat naar buiten kijken. Vervolgens komt hij dan uit zijn kamer en zegt ik kan niet slapen. Nee dat lukt mij ook niet zittend in de vensterbank, misschien moet je gewoon in bed gaan liggen en je ogen dicht doen. Werkt ook altijd π.
[verwijderd] Vanochtend bij boodschappen doen Zoon(5) tegen mij let je wel op 1.5 meter he mama en gebaarde het ook nog even met zijn handen De kar was voor mij en nog een vulkar maar moest er wel hard om lachen..
Cactusje [verwijderd] Haha! Kleine meid geeft corona overal de schuld van als iets niet mag, dat komt door de cojona.. dan word je ziek en ga je dood. Grote zus heeft haar iets teveel info gegeven, corona en dood gaan hoort bij elkaar..
[verwijderd] Ik ben met de kat aan het kletsen terwijl ik in de keuken sta, en vraag of hij ook koffie wil. (Ja, dat vind ik heel normaal π) M: natuurlijk niet, hij wil kat-puccino.
Sevenof9 Zaterdag was de jongste boos omdat ze haar zus niet mocht pesten. Ze ging naar haar kamer, na een tijdje ging ik even hij haar kijken en ging ik in haar kamer zitten. Toen vroeg ik of ze even bij me kwam zitten. Zegt ze: nee want als ik bij je kom zitten vind ik je zo weer lief. Toen ik beloofde dat ik dan heel stom zou doen kwam ze tegen me aanzitten π