[verwijderd] [verwijderd] wat dacht je van pottenbakken! Ik vind dat helemaal bij je passen. Lekker met je vingers in de klei. (het lijkt mij zelf vooral erg leuk en dan kan jij het alvast testen voor mij ๐).
[verwijderd] [verwijderd] brrrr dat is glibberig en ik ben bang voor geesten ๐ Die mag je lekker zelf uit testen!
[verwijderd] [verwijderd] geesten en pottenbakken? Dit verband ken ik niet ๐ค [verwijderd] misschien toch ooit zelf proberen naast mijn andere 10.000 hobbyโs.
[verwijderd] [verwijderd] je gaat me niet vertellen dat je deze niet kent? https://youtu.be/G5GK374guEI
[verwijderd] [verwijderd] ghost! Die film had ik ergens naar de donkere krochten van mijn brein verbannen. Dat is lang geleden.
Hooyo-shimbir Kleding maken op de naaimachine? Toevallig een moeder van school die dat heeft gedaan toen ze in een sociaal isolement zat door bepaalde omstandigheden. Ze is er enorm goed in en het is echt haar hobby geworden. Super leuk lijkt mij...
[verwijderd] Hooyo-shimbir daar heb ik inderdaad een cursus van gezien en opgeslagen om in de gaten te houden wanneer hij weer start!
[verwijderd] Hooyo-shimbir dat lijkt mij ook leuk! (Mijn probleem is dat mij alles leuk lijkt....๐ฌ)
Vulpen [verwijderd] Kleren maken is vooral heeeel veel prutsen en nadenken en meten en knippen en een fout heeft direct desastreuze gevolgen. Vermindert dat je animo al?
[verwijderd] Vulpen na het verkeerde knopje van gisterenavond zijn de meeste fouten die wij kunnen maken relatief toch? ๐
[verwijderd] Vulpen in tegendeel. Ik hou wel van een uitdaging ๐. Saai en makkelijk zou een grotere afknapper zijn ๐.
Jessie80 Vulpen mwah, als je iets fout knipt wel maar naaien kan je gewoon uithalen hoor... Ik moet voor mijn werk veel nadenken maar vind deze manier van creatief nadenken best ontspannend.
Pimpelmeesje En wandelen? Is niet direct sociaal als in groepsverband maar kan wel heel fijn zijn, zeker als je drukte hebt in je hoofd. Eventueel een hond lenen van iemand als dat prettiger loopt ๐
[verwijderd] Pimpelmeesje ik loop al heel erg veel (Heb geen auto en fiets) dus dat wordt me te veel om er nog bij te doen. Al zou ik wel heel graag een hond willen ๐
Eenkadootje Je wilt onder de mensen komen en je vind schrijven leuk. Is het een idee om de verhalen van mensen te gaan schrijven? Je ontmoet andere mensen, je hoort hun verhalen aan, en daar maak jij dan weer een mooi hoofdstuk van. Dat kan over bepaalde onderwerpen gaan. Of over een bepaalde tijd.
[verwijderd] Eenkadootje over een tijdje hopelijk wel, maar voor nu is mijn concentratie daar gewoon nog niet goed genoeg voor. Heb al bijna een half jaar niks nuttigs kunnen schrijven ๐ Jammer, want dat lijkt me wel leuk!
Angel1980 Ik heb niet alles gelezen, maar ik meen dat jij zelf al het idee opperde, namelijk vrijwilligswerk. Maar ik heb geen idee hoe lang jouw therapieรซn gestopt zijn, want je wil niet iets opstarten om vervolgens weer te stoppen.
[verwijderd] Angel1980 ik sta redelijk bovenaan de wachtlijst, maar het is nog onduidelijk wanneer ik precies ingepland kan worden. Maar vrijwilligerswerk is echt geen optie nu, dat zijn weer verantwoordelijkheden erbij terwijl ik juist de balans mis en te veel verantwoordelijkheden heb nu en iets ontspannends wil.