Sevenof9 volgens mij was dat ook op zp en dat die man nog een tijdje bleef meeschrijven. Heel zielig.

Ik hoop dat alles goed gaat met haar. Dit forum voelt altijd als heel dichtbij maar nu er dan geen contact mogelijk is met รฉรฉn iemand besef ik pas hoe anoniem alles eigenlijk is.

Ysabella ik was vorige week nog bij je in de wijk in wat speeltuinen. Ik steeds kijken of ik iemand zag die jij zou kunnen zijn ๐Ÿคฃ

Tantetil oh ik ben niet de enige die zich dit bedenkt gelukkig.
      Mijn man kent dit forum niet expliciet van naam dus ik ben dan degene die ineens niet meer hier is en iedereen dat stom vindt ๐Ÿ˜ถ

Liekje81 dit heb ik ook inderdaad alleen moet ik het nodig updaten. Goede reminder ๐Ÿคฃ

Ik heb al eens online gezocht naar een boekje om alle wensen in op te schrijven. Ik heb vooralsnog geen exemplaar gevonden dat niet meteen aan een verzekeraar is verbonden. Ik wil gewoon een mooi boekje waar ik alles in kan noteren qua uitvaart e.d. Met checklist ofzo

Hopsatee haha in welke speeltuintjes was je?๐Ÿ˜ฌ Je hoeft mij niet aan mijn uiterlijk te herkennen, je hoort vanzelf N โ€˜ bmw, Audi, Volkswagen poloโ€™ ๐Ÿคฃ
      Wat trouwens in de zomer echt heel leuk is is rietmeen daar staan allemaal skelters en fietsen en ze hebben daar ook gemeente tuintjes.

Volgende keer gewoon even zeggen dan kom ik naar de goede speeltuin toegelopen.

Toch6 nouuu je moet ook niet een keer een stapje te ver naar links zetten ๐Ÿ˜

• Toch6 hebben hierop gereageerd.
      • Toch6 vindt dit leuk

@[verwijderd] gaat het goed met je? Ik mis je hier op het forum de laatste week. Hopelijk heb je gewoon betere dingen te doen!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Misschien heeft @[verwijderd] een pauze van dit forum? Ze is namelijk nog wel actief op een ander forum.

5 dagen later

Blue @Born2bme is al een hele tijd weg hรจ.. was gisterenavond nog aan het kijken wanneer ze voor het laatst online was. Oktober!

Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Zuremat fijn! Miste haar ook al!

@Manque ja, is echt allang geleden... Hopelijk gaat het inderdaad goed met haar.