๐ Hoe is het met.
Ik hoop dat alles goed gaat met haar. Dit forum voelt altijd als heel dichtbij maar nu er dan geen contact mogelijk is met รฉรฉn iemand besef ik pas hoe anoniem alles eigenlijk is.
Pimpelmeesje als bepaalde personen maar uit de weg blijven
Tantetil oh ik ben niet de enige die zich dit bedenkt gelukkig.
Mijn man kent dit forum niet expliciet van naam dus ik ben dan degene die ineens niet meer hier is en iedereen dat stom vindt
- Bijgewerkt
Liekje81 dit heb ik ook inderdaad alleen moet ik het nodig updaten. Goede reminder
Ik heb al eens online gezocht naar een boekje om alle wensen in op te schrijven. Ik heb vooralsnog geen exemplaar gevonden dat niet meteen aan een verzekeraar is verbonden. Ik wil gewoon een mooi boekje waar ik alles in kan noteren qua uitvaart e.d. Met checklist ofzo
Hopsatee haha in welke speeltuintjes was je? Je hoeft mij niet aan mijn uiterlijk te herkennen, je hoort vanzelf N โ bmw, Audi, Volkswagen poloโ
Wat trouwens in de zomer echt heel leuk is is rietmeen daar staan allemaal skelters en fietsen en ze hebben daar ook gemeente tuintjes.
Volgende keer gewoon even zeggen dan kom ik naar de goede speeltuin toegelopen.
Jullie hebben nu mijn adres dus jullie kunnen mij altijd nog lopen stalken als ik te lang niet online ben geweest
Toch6 nouuu je moet ook niet een keer een stapje te ver naar links zetten
Pimpelmeesje of traptree missen
@[verwijderd] gaat het goed met je? Ik mis je hier op het forum de laatste week. Hopelijk heb je gewoon betere dingen te doen!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Misschien heeft @[verwijderd] een pauze van dit forum? Ze is namelijk nog wel actief op een ander forum.
Hoe is het met @Famofthree en @Born2bme?
Ik mis @[verwijderd]