Manque ahh dat is een fijne gedachte haha. Maar ik ga ervan uit dat mijn beste vriendin wel iets op fb schrijft, want ik zei laatst al tegen haar dat mijn man helemaal niet wie hij moet uitnodigen. En jullie mogen natuurlijk ook komen en speeches houden over dat ik zo geweldig was en allemaal huilen enzo. Ja, ik ben best dramatisch soms.
🔒 Hoe is het met.
@Tantetil Ik heb een envelop voor vriend voor als ik kom te overlijden, met wachtwoorden enzo. Hij weet dat ik op dit forum zit en hoe er dan op kan komen. En nog meer nuttigs.
Hoop dat alles goed is met je @Madeliefje06
PS wat voor bloemen wil je?
Tantetil in dat geval hoop ik dat of mijn man wat plaatst of dat @Pimpelmeesje me zo hard gaat missen dat ze appt zodat man daarop kan reageren.
Ik hoop ook dat alles goed gaat met @[verwijderd]
Meca dat hoop ik ook @[verwijderd] !! En @Madeliefje06 hoop ook bij jou!
Toch6 sowieso, jullie leiden nogal een gevaarlijk leven dus ik hou je in de gaten
Ik hoop dat alles goed gaat met haar. Dit forum voelt altijd als heel dichtbij maar nu er dan geen contact mogelijk is met één iemand besef ik pas hoe anoniem alles eigenlijk is.
Pimpelmeesje als bepaalde personen maar uit de weg blijven
Tantetil oh ik ben niet de enige die zich dit bedenkt gelukkig.
Mijn man kent dit forum niet expliciet van naam dus ik ben dan degene die ineens niet meer hier is en iedereen dat stom vindt