Rosemary Heey! Wat onwijs lief dat je aan me denkt! Ik ben lang niet op dit forum geweest dus zie je tag net pas...
Het gaat wel goed! Na de bbz 3 IUI gehad zoals we voor de bbz deden. In totaal zaten we daarna op 6 pogingen. Tijdens het evaluatiegesprek besloten dat we vanaf nu elke ronde gaan kijken van welke kant het eitje zal komen. Als hij van de goeie kant komt gaan we een poging doen, anders niet. Dit om kansen net wat beter te maken.
Gisteren hebben we IUI7 gehad! Dus nu weer in die ellendige wachtweken. De scholen zijn dicht dus er zal weinig afleiding zijn. We maken er maar gewoon het beste van!
Natuurlijk hebben we onze ups en downs... Ik vind het heel moeilijk dat we geen enkele echofoto of wat dan ook hebben van toen. Op Lanzarote doet ze daar allemaal niet aan helaas. Het is toen allemaal zo snel gegaan! Mijn vriend heeft het beeldscherm amper kunnen zien door de artsen die er omheen stonden.
Maargoed. We blijven positief! In totaal doen we 9 IUI en daarna gaan we over op IVF. We hopen heel hard dat IVF niet nodig is, maar als het moet dan moet het.
β€οΈβ€οΈβ€οΈ