[verwijderd] Wat lief dat je naar me vraagt! Ik ben nu sinds een kleine maand thuis. Het gaat nog heel erg wisselend. 2 weken geleden was er nog de angst dat de depressie nog te erg was en dat mijn medicatie misschien alweer geswitcht zou moeten worden, maar gelukkig is er aan mijn bloedspiegel te zien dat er nog opbouw met deze medicatie nodig is dus deze medicatie is nog niet afgeschreven. Het gaat heel erg wisselend, de ene dag gaat het wel oke, en dat is voor nu het beste wat het kan zijn, maar de andere dag is het echt heel zwart, zo zwart dat ik denk: ik ben niks beter dan voor de opname, het is nog net zo erg, ik wil niet meer, ik kan niet meer, het is klaar etc.
Kortom, nog erg onstabiel, maar ja het heeft ook gewoon tijd nodig om stabieler te worden en volgens mijn behandelaren ben ik ook gewoon ontzettend hard aan het werk, wat voor mij niet altijd zo voelt, en is het logisch dat nu ik zoveel dingen aan het aanpakken ben dat mijn stemming nog niet zo geweldig is.
Mijn man en kinderen wonen gewoon thuis, dat is altijd zo geweest hoor op 1.5e week na dat wij uit huis zijn gegaan toen mijn man in zijn burn out zat. Maar mijn man is echt enorm snel en enorm goed uit zijn burn out gekomen, is zoveel sterker dan dat hij was, en dat is wel heel fijn want ik hoef niet meer meteen bang te zijn dat als het met mij slecht gaat dat hij er ook aan onderdoor gaat.