[verwijderd] Hรจ jammer. Ik dacht ik zoek eens verder. Was op zich wel blij verrast dat je ook dit soort voorzieningen hebt die je zelf kunt bezoeken. Dat wist ik niet.
Denk eens met me mee over een geschikt uitstapje...
[verwijderd] omdat alle gebouwtjes zo laag zijn en je over het hele terrein uit kunt kijken vond ik het juist heel overzichtelijk, maar ik weet niet of het dan alsnog te groot is.
[verwijderd]
Bloem ja dat is wel echt heel leuk. Dat wist ik ook niet, kwam het een keer toevallig tegen. Van mij mag het op meer plekken zijn. Kinderen zonder een beperking vinden het vaak ook heel leuk.
[verwijderd]
Sevenof9 het probleem is meer dat het te open is qua weggetjes en terrein. Er kunnen dingen kapot en hij kan 'ontsnappen'. Manque zal dan dus de hele tijd bezig zijn met haar zoon bij zich houden tot grote frustratie van beide.
Je kan hem (volgens mij) niet zomaar 'loslaten' zeg maar, tenzij je 100% weet dat hij (en de omgeving) veilig is. Ik herken dat een klein beetje in Robbie.
[verwijderd] ik snapte je al bij je eerste bericht hoor. Lijkt me een beetje overbodig om uitgebreid alle suggesties te bespreken.
[verwijderd]
Sevenof9 ? Sorry hoor
Daar sta ik dan, bij het Spoorpark. Ik krijg mijn kind niet uit de auto want die heeft een meltdown. En het begint te miezeren.
Lastig om gemotiveerd te blijven als niks werkt. Dit was eigenlijk een perfecte locatie, park ziet er goed uit, mooi hek erom. En dan toch lukt het niet. Fuckzooi.
[verwijderd]
Manque Oh, wat klote. Heel veel sterkte vandaag. Hopelijk trekt hij een beetje bij...
[verwijderd]
[verwijderd]
Manque wat rot
- Bijgewerkt
Manque Wat rot Maar niet gaan twijfelen aan jezelf he meis. Je bent een topper
- Bijgewerkt
Meen je niet... Dit is echt balen. Sterkte voor jullie allemaal, dit lijkt me ontzettend zwaar en intensief.
Edit: misschien voor volgend jaar in de lente/zomer, Linnaeushof.