[verwijderd] wat ontzettend naar dat ze zich zo voelt, maar ze praat er gelukkig wel met jou over. Ik moest er even over nadenken. Mijn moeder zei ook tegen mij dat ik goed was zoals ik was, maar ik hoorde wel hoe ze over andere dikke mensen sprak en dat bleef veel meer hangen dan wat ze tegen mij zei. Ik vermoed niet dat jij dit zou doen, maar je zou meer kunnen benadrukken over wat je wel mooi vindt aan anderen, hoe mooi het is dat we verschillend zijn en dat je karakter zoveel meer indruk maakt op mensen. Ik vond de tips van Deliana ook erg goed. Mijn zus zei altijd dat ik dik was omdat ze wist dat ik dat niet leuk vond. Dat was echt niet leuk. En complimenten van andere mensen kan ik mij nog heel goed herinneren, dus dat is ook een goede tip.
Beetje gek, maar hier was het omgekeerd. Mijn dochter zei steeds tegen mij, mama ik vind je mooi zo, je hoeft niet dunner te worden. En ze houdt ook van mijn lichaam, dan komt ze tegen mij aanliggen en zegt ze mama je bent zo lekker zacht. Dat kwam wel goed binnen, want wat geef ik mijn dochter mee door zo met eten en diëten bezig te zijn en negatief te zijn over mezelf. Dit doe ik dus ook echt niet meer.