Honkeytonk Af en toe even huilen, Lea lekker knuffelen (de naam is echt zoooooo leuk!)
Ah dankjewel! Reacties zijn ook veelal positief van hè wat leuk hadden we niet gedacht. Sam en Max zijn natuurlijk mega top 10 namen en iedereen had 1 lettergreep verwacht maar we vonden al die namen dus prima maar niet onze naam (als in Eva, Anna, Emma of Lot, Pip, Roos, Saar) Maar deze naam moet je wel van houden en kan soms ook oubollig gevoel oproepen. ZP was ook verdeeld 🤣 Dus onder hormonen zat ik soms nog van ja nee ja nee maar toch gedaan omdat we steeds beide dan terugkwamen van elk alternatief van : nee Lea is mooier 🤣 Zonder H bewust (ook getwijfeld) maar dat is omdat wij de stelregel hadden zo makkelijk mogelijk haha. Nu heel blij mee. Toevallig gisteren kaartjes besteld zal ik foto maken als ze binnen zijn.
Haha echt zo herkenbaar! Ik ga dan huilen om allerlei dingen als de wereld die zo eng is, dat ze al 3 dagen is, dat ik niet meer zwanger ben, dat de bevalling is geweest (haha die vindt mijn man altijd mooi )dat mijn moeder mijn kids nooit gezien heeft (nee maar ik was zelf 6 toen ze overleed dus dat is met alles en ik heb daar normaal weinig last van maar met kraamtranen ineens wel) nou ja alles eigenlijk. Ik zit inderdaad vandaag in mijn bubbeltje.
Oh heerlijk echt aftellen dus! Nu vast klaar voor en mee! Laatste loodjes naar dat verlof altijd..moet je nog veel doen?