Honkeytonk
Het is een koekje en een chocolade munt. Niet zo verantwoord als toen de middelste werd geboren want toen zat de oudste nog op de opvang en was het een bellenblaas. Maar kleuters en groep 4 vond ik dit wel kunnen.
Oh ik ben nu zo benieuwd naar de namen (ook van je jongens) En weet je andere kant: mensen hebben altijd een mening. Twee weken voor mijn bevalling bij de oudste zei een goede vriendin van mij: als hij maar niet S. heet dat vind ik zo’n hondennaam. Dus toen ik in tranen naar mijn man dat we de naam moesten veranderen. Zelfs nog gegoogeld hoe vaak hij als hondennaam voorkwam. Mijn man was echt zo van : nee dat is onze naam. En bij de tweede M
Dachten we: laten we dan echt een hondennaam nemen🤪 Maar de namen voelden goed, net als deze en ze passen zoals @Ysabella zegt gewoon helemaal bij onze kids. Misschien hoeft het inderdaad ook helemaal niet bij elkaar te passen maar bij de jongens hadden we blijkbaar ook een korte krachtige smaak en met meisjesnamen wat minder gek genoeg.
Wij hebben nu ook een heel ander kaartje! We hadden bij de jongens dezelfde soort en stijl en ook heel veel kaartjes. Nu ook klassieker en daardoor wat duurder maar ook veeeel minder kaartjes expres.