[verwijderd] Eenkadootje leuke site! Ik vind die ronde meesters echt geweldig. Ik ben al aan het shoppen 😁
Eenkadootje Het voordeel van verhuizen, alle muren mogen weer gedaan worden. Voor me dochter weet ik het al. Zij wilt deze. Ook zo halve muur.
Eenkadootje Maar dan laat ik wel de lijn normaal doorlopen. Zij kan geen behang, er zit nu dat vezelbehang op. Als alles klaar is, dan misschien een leuk printje op een mdf plaat dan kunnen we telkens schuiven . Maar ik denk dat het niet nodig is.
Madeliefje06 Lovely83 Wauw, erg mooi. Benieuwd hoe de rest er komt uit te zien. Ben je er al uit wat voor afbeelding er in de keuken komt? Misschien heb ik erover heen gelezen hoor...
Lovely83 Madeliefje06 nee nog steeds niet helaas😩 ik kom ook maar niet uit de verlichting. Maar komt ook omdat man of geen mening heeft of hij vind het niet mooi, maar hij komt ook niet met wat hij wel mooi vind 😒.
Madeliefje06 Lovely83 Zo herkenbaar van je man! Dan zou je toch bijna gewoon zelf knopen doorhakken zonder zijn mening haha. Gelukkig is die afbeelding geen prioriteit maar bij verlichting is dat natuurlijk wel anders... Wanneer gaan jullie hier officieel heen?
Lovely83 Madeliefje06 Volgend weekend! Ik heb dus ook gezegd dat hij tot zondag de tijd heeft om na te denken wat hij mooi vind qua verlichting anders bestel ik het gewoon. Meeste wat ik zelf mooi vind is in de winkel te verkrijgen of anders de volgende dag leverbaar, dat scheelt.
Sweetl 🙈Wij hebben dus serieus bijna 2,5 jaar een verhuispeertje in de woonkamer gehad. Hier ook zo'n besluiteloze man qua verlichting. Horendol word je er van😂🙈
[verwijderd] Sweetl over 2 maanden woon ik hier 10 jaar en ik heb vorige week eindelijk een lamp gekocht. 🙈
Lovely83 Ik zei net ook tegen mijn man, we doen wel gewoon peertjes😂 maar daar gaat hij niet mee akkoord. Dus goede reden om morgen op pad te gaan. We zijn het in ieder geval eens over wat er boven het kookeiland komt.