[verwijderd] Meca Buiten het museum heb ik nog nooit het melkmeisje zien hangen in een keuken en vind ik dit wel echt een leuk idee Echt niet? 😮 Ik heb het idee dat iedereen die een keer een aflevering van VT wonen heeft gezien er een heeft hangen 🙈 Misschien niet allemaal in de keuken, maar zeker wel in huis..
Sevenof9 Lovely83 als je echt twijfelt tussen diw twee zou ik ook voor de man gaan. Het melkmeisje vind ik wel heel standaard. Maar ik zou persoonlijk nog liever voor eigen foto's kiezen of een vriend(in) of kennis die kunst maakt vragen om iets te maken omdat dat veel persoonlijker is. Nu ik dat opschrijf bedenk ik me dat niet iedereen misschien iemand kent die kunst maakt, maar misschien ook weer wel want ik ken 5 kunstenaars en zoveel mensen ken ik niet. Maar misschien ken ik gewoon toevalig creatieve mensen. Oke ik dwaal af 😛
Lovely83 Sevenof9 Goed idee! ik heb wel een vriendin die graag fotografeert, haar wil ik sowieso vragen om foto’s te maken van de kinderen als de jongste geboren is maar dan zou ik dat niet zo snel in de keuken of woonkamer hangen 🙈. Ook kennen we een kunstenaar die Afrikaanse/Arabische kunst maakt hem zou ik ook kunnen vragen of hij iets kan maken wat in ons interieur past.
[verwijderd] Sevenof9 Maar dat je iemand kent die kunst maakt, wil nog niet zeggen dat diens stijl jou ook dusdanig aanspreekt dat je zijn kunst levensgroot in je huis wil hebben. 😬
Sevenof9 Torretjeee ja! Zou ik doen als ik jou was, creatieve mensen zijn leuk :p maar ik weet ook niet hoe ik er zoveel kan kennen want zoveel mensen ken ik helemaal niet.
Torretjeee Sevenof9 Ik ken wel een hoop mensen van de vrije school. Maar ze maken allemaal geen kunst, wel creatief in een hoop andere dingen 🙂.
[verwijderd] Sevenof9 Ja, daar heb je gelijk in. 😀 Ik ging zelf echter denken of ik mensen in mijn omgeving heb die kunst maken en ik ging binnen eennpaar seconden van "ik ken helemaal niemand die kunst maakt" naar "maar die zou ik nooit een muurschildering in mijn huis laten maken." 😬
Eenkadootje https://muurmeesters.nl/ Kijk hier eens op. Wij hebben al morgenrit en het Italiaans bos op onze muren gehad. Toevallig kwam het daarna op VT wonen.
[verwijderd] Eenkadootje leuke site! Ik vind die ronde meesters echt geweldig. Ik ben al aan het shoppen 😁
Eenkadootje https://www.originalshop.nl/kek-wallpaper-circle-goldfish.html?gclid=Cj0KCQjw6eTtBRDdARIsANZWjYZrvABZ1GPrIdFlp168gRvglrkvrpJFyDY0BThAzdi25DibypRC0NgaAoFkEALw_wcB Deze heb ik klaarliggen. Nu bedenken waar ik hem straks in mijn piepkleine huisje gaat plakken.
Eenkadootje Het voordeel van verhuizen, alle muren mogen weer gedaan worden. Voor me dochter weet ik het al. Zij wilt deze. Ook zo halve muur.
Eenkadootje Maar dan laat ik wel de lijn normaal doorlopen. Zij kan geen behang, er zit nu dat vezelbehang op. Als alles klaar is, dan misschien een leuk printje op een mdf plaat dan kunnen we telkens schuiven . Maar ik denk dat het niet nodig is.
Madeliefje06 Lovely83 Wauw, erg mooi. Benieuwd hoe de rest er komt uit te zien. Ben je er al uit wat voor afbeelding er in de keuken komt? Misschien heb ik erover heen gelezen hoor...