Een knuffel voor alle meiden hier. Ik zou zo graag willen dat ik woorden had om jullie te bemoedigen.
Hier komt mijn .. tja wat is het .. gedachten? Mood? Overtuiging? Niet zozeer door iets traumatisch.. hoewel religie veel kapot heeft gemaakt bij mij; ongezonde gedachtenpatronen heeft veroorzaakt, leugens waar ik steeds weer intrap. Ik denk icm met mijn karakter (eager to please en zeer loyaal) en faalangst dat ik van zeer jong al heb is het gewoon fout is gegaan. Foute combi geweest, niemand heeft het gezien en ingegrepen (ik ook niet), en nu zijn we hier. Denk ik..
Ik heb er heel veel over nagedacht waardoor ik ongeveer weet waarom ik ben zoals ik ben. Maar niet dat het helpt of zo.. ik heb geen idee hoe ik eruit kan komen. Het lukt me niet om mijn gedachten te draaien want ik ben er vaak van overtuigd dat het allemaal waar is. (gefaald, niet goed genoeg, dom, enz.). Het enige wat mij lukt is om het positieve te zien: ik tel mijn zegeningen, krijg een knuffel en een kus hier en daar, en dan voel ik me weer even goed. Tot de volgende hit.. en zo hobbelen we door. Geen echte oplossing, meer een quick fix.