Robije Owl ik moet ook even wennen. Heb wel het idee dat ik op dit toetsenbord beter typ. Maak minder fouten.
Madeliefje06 Ik wacht altijd weken met installeren, maar je maakt me nu wel nieuwsgierig! Laat hem het vannacht doen
Luuz Ik heb m net geïnstalleerd. Ik vind die rand met woordsuggesties onwijs irritant, maar misschien is dat een kwestie van wennen. de app opdrachten ga ik eens rustig bekijken. Ik denk dat me dit heel wat tijd kan schelen
iMoeder Hebben jullie ook allemaal meteen de donkere modus aangezet? Ik vind dat zo relaxed altijd. Zodra dat ergens op zit, zet ik het meteen aan.
[verwijderd] Luuz heel fijn, want ik word er helemaal gek van. Zo onrustig de hele tijd. Teveel prikkels, waardoor ik mij niet meer kan concentreren op wat ik wil zeggen. Dat donkere scherm heb ik weer uitgezet, want ik vond het qua zicht niet prettig.
Soturi Luuz Die had ik gelukkig ook al gevonden. Ik heb de donkere modus automatisch aan tussen zonsondergang en zonsopkomst. En op de andere momenten dus de lichte modus. Vind ik denk ik het fijnst.
[verwijderd] Ik vind die emoties die je van jezelf kan maken wel leuk. Iedereen heeft al een op maat gemaakt hoofd in mijn telefoon.