Haha heerlijk topic dit, even bijlezen, had hem al wel gevolgd!
Mijn testuitslag:
What Percent Nerdy Are You?
You Got: 100%
You are a full-on nerd, my friend. WEAR THAT BADGE OF HONOR PROUDLY. You don't mind when people come to you for homework help and you DEFINITELY have your favorite fandom. Never let anyone take away your true nerd shine.
Ik ben ook geen verzamelaar hoor.. Maar als ik een boeken- of filmserie goed vind kijk en lees ik het wel vaker achter elkaar.. Oh ja en ik lees & kijk het liefst in het Engels, dus alle boeken heb ik de Engelse versie van. Eragon vind ik trouwens ook mooi ๐ Ik walg echt van Nederlandse vertalingen haha, maar mijn kids beginnen nu al over dat 'tovenaarsboek' wat mama's lievelingsboek is, dus tegen die tijd dat ik ze dat kan voorlezen moet ik toch een keer over op Nederlands denk ik haha, maar dat vind ik een goede reden ๐
Hier is het al vroeg begonnen qua 'anders zijn' haha, ik keek altijd series als McGyver, Airwolf, the Night rider, etc.. Terwijl mijn klasgenootjes naar GTST keken ๐ Ik ben opgegroeid met de Nintendo, wel heel veel gelezen, elke week nieuwe boeken bij de bieb. Ik had al snel alle spannende boeken van de kinderafdeling uitgelezen, toen heeft mijn moeder nog met handtekening toestemming gegeven dat ik volwassen boeken mocht lezen.. Toen begon ik aan dikke pillen van Stephen King enzo haha
Het is begonnen met Mario en Zelda en later uitgebreid naar andere games. Ik herinner me nog dat ik vroeger met mijn broer Hexen speelde en dat het bloed op het scherm spatte haha.. Ik hou wel van moord en doodslag, dus GOT is helemaal mijn ding.. 1e aflevering: hop iemand zijn hoofd eraf, dat moet wel een goeie serie zijn!
Mijn ex is ook wel een nerd, dat zal ik wel missen, we kunnen samen echt alle HP films opzeggen en LOTR ook, samen met nog een vriend van ons, was echt grappig als we weer eens een marathon hielden.. Hij is ook meegeweest naar alle Twilight films en heeft de boeken ook gelezen haha, wat dat betreft passen we wel bij elkaar ๐
Qua gamen vond ik Witcher echt supergaaf, dat soort dingen ligt helemaal in mijn straatje.. Ik speel zo af en toe ook wat gratis online games, maar die vind ik al wel snel saai worden.. Heb ook niet echt de tijd om daar superveel mee bezig te zijn dus dan kom je al snel in zo'n sleur haha
Vroeger veel gespeeld: Zelda blijft 1 van mijn favorieten, en Warcraft, Heroes of Might and Magic, Age of Empires, maar dan het liefst de oudere versies ๐
Oh ja en onze kat heet Dobby ๐
@[verwijderd] Wat superleuk die Schotse versie van HP haha
Ik luister nu trouwens de luisterboeken van HP voor ik ga slapen, ingesproken door Stephen Fry, ook heerlijk om te horen!
@iMoeder Ik was Slytherin bij de Pottermore quiz haha
Ik zou wel in Wales of Schotland willen wonen.. Volgens mij kom ik uit een vorig leven uit de UK.. De keren dat ik er geweest ben voelt altijd als thuis..
Ik denk dat ik alleen nerd ben qua computerkennis / gamen en lezen / films.. Verder niet zo geรฏnteresseerd in moeilijke onderwerpen haha, ik voel me soms meer een halve man dan een nerd.. Ik ga 100x liever naar de nieuwste Marvelfilm dan naar een chickflick ๐
@Cowgirl80 & @Vulpen wat hebben jullie voor opleiding gedaan als ik vragen mag? Ik wil ooit nog eens van baan wisselen en ICT lijkt me zeer interessant ๐
Oke, sorry voor dit epistel haha, krijg je als je in 1x een topic doorleest en wil reageren op alles!