Oeh een aller favoriet? Dat is echt een hele moeilijke keuze, daar ga ik even over nadenken π
Vanaf groep 4 een enorme boeken nerd, inderdaad met stapels boeken van de bieb maar ook gewoon thuis. Nog steeds hebben wij een halve bibliotheek thuis. Ik zat in de eerste klas toen ik voor het eerst over Harry Potter hoorde en was gelijk verkocht. Ik ben zelfs later wel eens naar de nachtelijke lancering van een nieuw boek geweest.
Toen ik in de 2e of 3e klas zat had mijn vader een keer Lotr the two towers op dvd gekocht, ik had toen gezegd dat dat deel 2 was (eigenlijk geen idee hoe ik dat wist π€£) en toen kocht hij ook maar deel 1. Toen ik mij een middag verveelde ben ik ze maar gaan kijken en ook daar was ik gelijk hooked. Deel 3 in de bios gezien net als the Hobbit.
Games of Thrones heb ik heel lang over getwijfeld maar toen wij van Ziggo gratis 6 maanden HBO kregen als compensatie voor wifi problemen uiteindelijk toch maar gaan kijken. Zelfde verhaal, gelijk hooked.
Twilight uiteraard ook gezien en gelezen, de boeken zijn wel echt stukken beter.
Naast fantasy series/films hou ik ook van gamen. Ik speel voornamelijk dingen als Zelda, Mario, maar ook de Uncharted serie en Last of us. Oh en ik speel nu the Witcher.
In huis zie je niet zo heel veel terug denk ik behalve dat ik limited editie boeken heb van bovenstaande series. Een speciaal voor mij gehaakte Stitch en natuurlijk mijn Stich koffiemok. De games dit uitgestald staan maar verder valt het wel mee denk ik π Oh wacht, de oudste heeft veel Harry Potter lego dat boven op de kast staat.
Mijn man is ook wel een nerd en we gaan dan ook in januari samen naar de GoT expo in Oberhausen. Mijn schoonzus en haar zus ook dus daar kan ik wel mee kletsen enzo.