Dat ik deze topic niet kende haha!!
Ok, daar gaan we:
My vision of heaven is de bieb van het rijksmuseum, ik kan daar rustig een uur blijven zitten om naar de rekken te kijken en dromen om eens in te mogen neuzen.
Ik ben niet geboren in NL, hier gekomen op mijn 15de en heb de taal grotendeels gelereerd vanuit de boeken, heb werkelijk alle romans gelezen in ons dorpsbieb.
Voordat ik kinderen kreeg, had ik mijn eigen privé bibliotheek in huis, ingericht helemaal in Britse stijl, met ouderwets behang, Engelse leesstoel en lamp en mega boekenkast van donker mahoniehout. Toen het wegmoest heb ik zitten huilen haha
Ben een echte Harry Potter nerd, en dit ook overgebracht naar mijn zoon. We hebben alle denkbare boeken incl collector items, zijn nu FB aan het verslinden, ken de films uit mijn hoofd, en ik doe spreuken challange met mijn zoontje :-)
We hebben zelfs de nimbus 2001 nagemaakt voor zoon zn slaapkamer, hij is vrijwel identiek haha..
Oh, en ik hou van studeren, het is echt heel erg, haha. Heb inmiddels 2 batchelors, 2 masters, 1 postmaster en ben nu bezig met de tweede. Het is een soort hobby naast mijn baan, echt erg haha.
En toch heb ik mijzelf nooit gezien als nerd. Ben juist een echt 'meisje meisje', was een herl wilde student, en hou van lekker chique avondje uit. Geen idee hoe dat in het geheel past :-)