Tantetil Born2bme och wat veel allemaal zeg....probeer tussen de bedrijven door ook goed voor jezelf te zorgen. Fijn om weer wat van je te horen!
Robijn Sinds april 2013 samen met mijn man. Sinds december 2016 geregisteerd partnerschap. Samen hebben we 3 mooie kindjes, 2 bengeltjes (dochter nov 2015 en zoon mei 2019) en een engeltje (oktober 2017). En nog 3 kleine sterretjes (3 miskramen gehad).
Angel1980 Moeder van 2 (februari 2007 dochter en december 2008 zoon) 18 jaar samen met mijn man en tevens 18 werkzaam bij dezelfde werkgever Werkzaam in de GGZ en stiekem aan het experimenteren als zzp/coach eeuwige strijd tegen de kilo's Passie voor reizen en binnenhuisarchitectuur Voorvechter van gelijkheid en solidariteit Groen
Vulpen Diazz Ik heb 'm al een paar keer gebruikt! Om te kijken hoe oud iemands kind was, in welke regio iemand woonde, weet even niet meer wat precies maar wel dat dát er precies niet in stond😂
Luuz Moeder van L. (9 jaar, ASS en ADHD), E. (2012), S. (2015) woon vlak onder Zwolle, parttime werkend bij de klantenservice van een grote webwinkel. 31 jaar en ik hou van eten en diamond painting. Verder ben ik lekker saai 😂
Femkes Bijna 40 Maxi uit 2009 (j) Midi uit 2013 (j) Mini uit 2016 (m) Bijna even lang met man als zonder
iMoeder Als we hier handtekeningen hadden gehad. Dan had ik die van mij vandaag veranderd in; Geluk kun je niet kopen, cupcakes wel. 🧁
Vaasje Mama van een mannentrio! Waarvan de jongste met 27 weken geboren is, hier bpd (longaandoening) heeft overgehouden en Cerebrale parese heeft. Wonend in Alphen aan den Rijn Werkend in de gehandicaptenzorg.