Toch6 Bouwjaar 1990 Getrouwd Moeder van 4 (2010, 2011, 2014, 2017) Officieel werkend in de binnenvaart op ons eigen schip maar in de praktijk vooral moeder.
[verwijderd] dochter 2014 met een zeldzame genafwijking waardoor ze niet (amper) kan praten, verstandelijk beperkt is en een algehele ontwikkelingsachterstand heeft zoon 2018 alleenstaand 29 jaar
KleineFee 31 jaar Al 17! jaar samen met de leukste man Dochter uit 2013 Dochter uit 2014 Dochter* uit 2015 Dochter uit 2017 Zoon* uit 2018 En uitgerekend januari 2020 π
Diazz KleineFee Een dochter en zoon moeten missen, wat ongelofelijk heftig en verdrietig. Ik krijg er gewoon kippenvel van π Hopelijk verloopt je zwangerschap voorspoedig, heel veel geluk en liefde toegewenst! β€οΈ
[verwijderd] KleineFee oooh ben je weer zwanger π! Wat mooi, maar het zal ook vreselijk spannend zijn voor je! Hoe gaat het met je?
Steenbokje Geboren en getogen in Limburg Moeder van Elaysa 6 jaar oud Bijna 30 jaar π³ 12 jaar samen waarvan 6 jaar getrouwd Apothekersassistent
[verwijderd] Geboren in 1985 (verrassend π) Mama van een dochter (2013) en een zoon (2015), beiden geboren met hulp van ICSI Gescheiden, 50/50 co-ouderschap Dierenartsassistente Verliefd β€
Born2bme -bouwjaar 1989 -getrouwd -dochter april 2016 en zoon 2019 -beide zwangerschappen prenatale depressie en nu ook postnatale depressie -man burn out en ptss
Born2bme Tantetil wat lief dat je ernaar vraagt! Ik zie het nu pas π man krijgt nu behandeling van psycholoog en dat helpt hem wel goed. Dat scheelt een hoop. Hoe het met mij gaat uhmm tjah daar eigenlijk niet eens tijd voor om bij stil te staan. Dochter onderzoeken in het ziekenhuis, toen wat in d'r maag gevonden met hoop spanning en onduidelijkheid, afgelopen week d'r keel amandelen verwijderd, staat nog een operatie gepland. Momenteel zit ik met m'n zoon in het ziekenhuis voor provocatie test. Allemaal geen ernstige dingen maar pff ik heb 't idee dat ik constant aan het jagen ben en achter de feiten aan loop. En ik kom dan later wel weer een x π
Tantetil Born2bme och wat veel allemaal zeg....probeer tussen de bedrijven door ook goed voor jezelf te zorgen. Fijn om weer wat van je te horen!
Robijn Sinds april 2013 samen met mijn man. Sinds december 2016 geregisteerd partnerschap. Samen hebben we 3 mooie kindjes, 2 bengeltjes (dochter nov 2015 en zoon mei 2019) en een engeltje (oktober 2017). En nog 3 kleine sterretjes (3 miskramen gehad).
Angel1980 Moeder van 2 (februari 2007 dochter en december 2008 zoon) 18 jaar samen met mijn man en tevens 18 werkzaam bij dezelfde werkgever Werkzaam in de GGZ en stiekem aan het experimenteren als zzp/coach eeuwige strijd tegen de kilo's Passie voor reizen en binnenhuisarchitectuur Voorvechter van gelijkheid en solidariteit Groen
Vulpen Diazz Ik heb 'm al een paar keer gebruikt! Om te kijken hoe oud iemands kind was, in welke regio iemand woonde, weet even niet meer wat precies maar wel dat dΓ‘t er precies niet in stondπ
Luuz Moeder van L. (9 jaar, ASS en ADHD), E. (2012), S. (2015) woon vlak onder Zwolle, parttime werkend bij de klantenservice van een grote webwinkel. 31 jaar en ik hou van eten en diamond painting. Verder ben ik lekker saai π
Femkes Bijna 40 Maxi uit 2009 (j) Midi uit 2013 (j) Mini uit 2016 (m) Bijna even lang met man als zonder
iMoeder Als we hier handtekeningen hadden gehad. Dan had ik die van mij vandaag veranderd in; Geluk kun je niet kopen, cupcakes wel. π§