Pietje1987 Gisterochtend was echt dramatisch! Eerst moest ik iedereen uit bed drillen en daarna had ik een hele stomme, teleurstellende vergadering! ’s Middags en ‘s avonds hadden we een uitje met werk en dat was juist ontzettend leuk en gezellig😃 -
Marshmallow Pietje1987 de ochtend weer flinke drama gehad met zoon. Hoop dat het met werken wel wat rustiger is, was zo gaar gisteren, maar ook 42 telefoontjes gehad dus niet heel gek 😉 Morgen vrij, daar kijk ik naar uit!
[verwijderd] Marshmallow vandaag wat rustiger? Geniet van je vrije dag morgen. [verwijderd] heb je zelf wat laten zetten?
[verwijderd] [verwijderd] De oudste heeft er weer een laten zetten en wilde mij graag mee hebben. Geen oppas dus dochter ook meegenomen en die heeft zich prima vermaakt. Zelf wil ik nog wel weer, maar ben nog niet helemaal over het ontwerp uit. Wil hem namelijk laten aansluiten bij een andere.
Marshmallow [verwijderd] ja gelukkig wel. Zowel op het werk als voor mezelf. Nu lekker op de bank met een romantische comedy.
[verwijderd] [verwijderd] leuk dat je er nog eentje wil. Ik twijfel al heel lang, maar kan ook geen besluit nemen over het ontwerp.
[verwijderd] [verwijderd] loop beetje achter met reageren. Waar heb je vooral twijfels over dan? Bij zal het er weer een worden met een diepere betekenis en aangezien dochter er nu is zal mijn ontwerp wat veranderen. Hopelijk heb ik binnenkort een geheel en dan laat ik de persoon die het gaat zetten mooi uittekenen.
Qwerty123 Vanmorgen fysio, daarna met de kinderen naar muziek les en naar de stad voor wat dingen te halen. Toen de kinderen sliepen wasjes gedraaid en gestreken. De oudste had een ongelukje gehad. Gekookt, kinderen eten gegeven en samen met me man naar bed gebracht. Nu even rust😉
[verwijderd] Mijn dag was oké. Tot 12.30 gewerkt. Ik had vandaag een deadline voor iets, maar morgen twee uitvallers en tijd genoeg. Ze wachten maar mooi een dag langer en ik ben eigenlijk ook wel trots dat ik het lekker op mijn manier doe. Daarna samen met man en kinderen lekker geluncht. Ik was zo moe dat ik een kort dutje van een half uur heb genomen Verder met de kinderen kastanjes beschilderd, studieboek gelezen en de zomerkleren van de kinderen uitgezocht. Nu ben ik met smart aan het wachten op de postbode. Mijn nieuwe horloge wordt vanavond tussen 21.54 en 22.14 bezorgd volgens de track en trace informatie.
[verwijderd] [verwijderd] Mijn nieuwe horloge wordt vanavond tussen 21.54 en 22.14 bezorgd volgens de track en trace informatie. Whoehoe!!
Vulpen [verwijderd] Verder met de kinderen kastanjes beschilderd Hoe ziet dat eruit? Kan dat ook met een tweejarige? De kastanjes heeft ze vast verzameld namelijk 😉
[verwijderd] Marshmallow klinkt als een goede dag met goede zelfzorg! Ik tel de minuten af. Inmiddels is de tijd aangepast naar 22.00 - 22.30. Wat doen ze mij aan 😫.
[verwijderd] Miek89 ik hoop het 🙏. Het is ook van een pakketdienst waarvan ik nog nooit heb gehoord. Ik heb alle lichten en kaarsen bij de voordeur aan om de boodschap over te brengen dat de bezorger ook op dit tijdstip welkom is. Vulpen ik heb wel voor makkelijk gekozen en laten schilderen met verfstiften (Acryl) ipv kwasten en verf.
iMoeder Te kort geslapen en vervolgens irriteer ik me aan ALLESSS. En ik word onderhand gestoord van de pakketjes mensen aan de deur iedere dag. Ja ik heb dat zelf besteld, dat weet ik ook wel. Maar 1 bestelling word blijkbaar in 5 pakketten verzonden die allemaal op verschillende tijdstippen aankomen want externe verkopers. Ook een verkeerd artikel vandaag geleverd gekregen. Dus dat kon meteen weer terug. Zucht....
[verwijderd] Miek89 om 22.15 werd het bezorgd. Leuk ingepakt met een mooi cadeaupapiertje. Het was immers een cadeautje voor mijzelf 😊. Vandaag ben ik moe. De halve nacht met mijn horloge zitten spelen.