Cactusje Tantetil Ja seizoen 3! Ik laat hier en daar wel eens een traantje, maar dit was echt janken hoor
Tantetil Cactusje oh ja het was ook zo mooi he! En ook toen....toch gepakt werd terwijl ze dacht dat ze ermee weg kon komen.
Tantetil [verwijderd] ik probeerde het al zo vaag mogelijk te houden. Nu ga ik de film nog kijken! En dan wachten op seizoen 4.
Cactusje Tantetil Haha! Nou ik vond het behoorlijk vaag hoor! Moest even nadenken wat je nou bedoelde. Ik had op een gegeven moment ook steeds daar ik dacht, nou let op hoor zul je net zien.. Ik zag dat in S4 er waarschijnlijk ook weer meer van Nick te zien is.
Vulpen Hopsatee Aww het is ook leuk om live te zijn hoor, dan gebeurt er tenminste écht iets in plaats van dat eindeloze testen en verwerken van bevindingen, je werkt dan toch ook in het luchtledige. Alleen een van deze issues gaat over geld, die zijn altijd ellendig.
Marshmallow Pietje1987 de ochtend weer flinke drama gehad met zoon. Hoop dat het met werken wel wat rustiger is, was zo gaar gisteren, maar ook 42 telefoontjes gehad dus niet heel gek 😉 Morgen vrij, daar kijk ik naar uit!
Pietje1987 Gisterochtend was echt dramatisch! Eerst moest ik iedereen uit bed drillen en daarna had ik een hele stomme, teleurstellende vergadering! ’s Middags en ‘s avonds hadden we een uitje met werk en dat was juist ontzettend leuk en gezellig😃 -
[verwijderd] Marshmallow vandaag wat rustiger? Geniet van je vrije dag morgen. [verwijderd] heb je zelf wat laten zetten?
[verwijderd] [verwijderd] De oudste heeft er weer een laten zetten en wilde mij graag mee hebben. Geen oppas dus dochter ook meegenomen en die heeft zich prima vermaakt. Zelf wil ik nog wel weer, maar ben nog niet helemaal over het ontwerp uit. Wil hem namelijk laten aansluiten bij een andere.
Marshmallow [verwijderd] ja gelukkig wel. Zowel op het werk als voor mezelf. Nu lekker op de bank met een romantische comedy.
[verwijderd] [verwijderd] leuk dat je er nog eentje wil. Ik twijfel al heel lang, maar kan ook geen besluit nemen over het ontwerp.
[verwijderd] [verwijderd] loop beetje achter met reageren. Waar heb je vooral twijfels over dan? Bij zal het er weer een worden met een diepere betekenis en aangezien dochter er nu is zal mijn ontwerp wat veranderen. Hopelijk heb ik binnenkort een geheel en dan laat ik de persoon die het gaat zetten mooi uittekenen.
Qwerty123 Vanmorgen fysio, daarna met de kinderen naar muziek les en naar de stad voor wat dingen te halen. Toen de kinderen sliepen wasjes gedraaid en gestreken. De oudste had een ongelukje gehad. Gekookt, kinderen eten gegeven en samen met me man naar bed gebracht. Nu even rust😉
[verwijderd] Mijn dag was oké. Tot 12.30 gewerkt. Ik had vandaag een deadline voor iets, maar morgen twee uitvallers en tijd genoeg. Ze wachten maar mooi een dag langer en ik ben eigenlijk ook wel trots dat ik het lekker op mijn manier doe. Daarna samen met man en kinderen lekker geluncht. Ik was zo moe dat ik een kort dutje van een half uur heb genomen Verder met de kinderen kastanjes beschilderd, studieboek gelezen en de zomerkleren van de kinderen uitgezocht. Nu ben ik met smart aan het wachten op de postbode. Mijn nieuwe horloge wordt vanavond tussen 21.54 en 22.14 bezorgd volgens de track en trace informatie.
[verwijderd] [verwijderd] Mijn nieuwe horloge wordt vanavond tussen 21.54 en 22.14 bezorgd volgens de track en trace informatie. Whoehoe!!
Vulpen [verwijderd] Verder met de kinderen kastanjes beschilderd Hoe ziet dat eruit? Kan dat ook met een tweejarige? De kastanjes heeft ze vast verzameld namelijk 😉