[verwijderd] LilyMilie ja ik stond er precies zo in hoor! Maar ik moet eerlijk zeggen dat de kwaliteit ook echt heel goed is, ook na 80 keer wassen ziet het er nog als nieuw uit. I verzamelt band-hoodies en ik zie die het rustig over 10 jaar nog dragen, dus het is het geld wel echt waard.
LilyMilie [verwijderd] jazeker! Maar op die leeftijd maakt kwaliteit niet zoveel uit. Volgend jaar zijn ze weer fan van wat anders en hebben ze een hele andere kledingstijl. Pas vanaf 20 dat stijlen een beetje blijven hangen volgens mij, haha
[verwijderd] Softbasegaming dat zijn het ook!! Niet qua vorm, dat niet nee đ¤Ŗ Ik vind vooral die zolen echt fantastisch, maar dat zie je natuurlijk niet zo goed..
[verwijderd] LilyMilie in geval van H zou ik het inderdaad ook zeggen, dat is echt zo'n fast fashion verslaafde die alle laatste trends wil enzo. Maar I draagt truien van bijvoorbeeld Queen en Nirvana (volgende wordt volgens mij Foo Fighters?) dus dat is toch wat tijdlozer.. of sowieso al 30-50 jaar te laat dus dan maken die extra 10 jaar ook niks meer uit đ Mocht I er dan niks meer mee willen kan die het wellicht nog verkopen ook, dan is het vintage đ¤
Rietjesbeker Ik heb laatst ergens op tv ofzo een hele mooie opaal gezien en nu wil ik graag een ring met een opaal... En wat ik wil is uiteraard veel te duur, maar als ik ooit veel geld over heb!
Trees Ik wil deze aardbeienvazen! Het kleed, de tafel, de vloer en de kleur van de keuken wil ik eigenlijk ook đ
Pimpelmeesje https://www.ralphlauren.nl/nl/geruite-jurk-van-katoenmix-met-ceintuur-3616537743869.html?utm_medium=retargeting&utm_source=fb&utm_subchannel=performance&utm_campaign=alwayson_publicis&utm_term=collectionad&utm_segment=ACQ_BROAD&ad=6651088202461&fbclid=IwY2xjawGrGOhleHRuA2FlbQEwAGFkaWQAAAYMk89abQEdrU_gNB_9o5enkinxsbcu5jQABT3jhjDH7jPtEIGti4cAeFhCMNxHgiw5_aem_Gx8wPbVTM-d7xgFZGApYGg&Audience=new_customer