• [verwijderd]

Absoluut de onderste ๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

iMoeder ik draag meestal geen sieraden, behalve standaard een zilveren daith piercing in mijn oor. Als ik verder wat draag, is het meestal zilver en weinig.

Sweetl nou toevallig is dit mijn gedachte ook. Ik vind de rosรฉ / zwart heel mooi, maar ik twijfel of deze ook bij mij past.

• [verwijderd]

Rose/ zwart ligt wel aan kop. Waarom kan ik nooit kiezen ๐Ÿ˜–

• Sweetl hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] als ik jou zo hoor zou ik lekker de grijze kiezen. Wat een ander kiest zal mij een biet zijn!

Ik denk dat grijs beter bij jou past, ben je nog origineel ook๐Ÿ˜‚

[verwijderd] Dan zou ik eerder voor de grijze gaan. Ik vind rosรฉ goud ook heel mooi. Maar dat moet wel bij je passen. En zo niet, dan niet.

[verwijderd] Als je meer warme kleuren draagt zou ik die met rosรฉgoud nemen, als je meer koele kleuren draagt zou ik grijs met zilver nemen. En ook als je veel lichte kleuren draagt de grijze. Sowieso als je twijfelt of een bepaalde kleur wel bij je past zou ik die niet kopen, twijfel is meestal een nee volgens mij ๐Ÿ˜›

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Sevenof9 geen idee of ik meer warme of koude kleuren draag ๐Ÿ˜‚. Nog nooit over nagedacht of rekening mee gehouden bij het kleren kopen. Ik denk van alles ๐Ÿ˜ฌ.

Als er maar een versie was geweest, dan had ik deze zonder twijfel gekocht. Dit horloge wil ik al bijna een jaar. Plotseling komt er een nieuwe versie met twee nieuwe kleuren uit en is er keuzestress. Ik heb nog nooit zo belachelijk duur cadeau aan mijzelf gegeven of รผberhaupt gekregen. Daardoor voel ik de druk dat ik de perfecte keuze moet maken (jep first world problem).

Ik ga denk ik voor grijs. Mijn man vindt dit ook beter bij mij passen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Ik vind de rose/zwart veel mooier, maar ik zou sowieso nooit voor neutraal gaan. ๐Ÿ™ˆ

Edit: Ik zie dat je al voor de grijze gekozen hebt.

• [verwijderd]

Van de Decathlon, blijkbaar. Ik ben daar vanochtend geweest en wat een walhalla! ๐Ÿ˜ Heb bijna 200 euro uitgegeven en dat had zonder moeite nog veel meer kunnen zijn! ๐Ÿ™ˆ

• [verwijderd]

[verwijderd] ja ik ga voor grijs of eigenlijk het licht gouden klokje. Het gaat uiteindelijk ook puur om het klokje. De bandjes kun je makkelijk wisselen in kleuren /materialen. Bij mijn fitbit heb ik ook 12 bandjes voor de afwisseling. Nu nog bestellen, maar ik vind het spannend ๐Ÿ™ˆ.

• [verwijderd]

[verwijderd] Haha deze herken ik ook. De bever idem.

• [verwijderd]

Ik heb een juwelier gevonden op 40 minuten rijden, die het horloge verkoopt. Was niet op voorraad, maar al wel besteld. Ze bellen mij als deze binnen is. Hopelijk deze week nog. Kan ik hem nog even bevoelen voordat ik het horloge koop ๐Ÿ˜ (online duurde het ook 10 werkdagen en dat duurt mij te lang).

5 dagen later

Ik wil mega graag dit speelhuisje voor mijn zoon. En een beetje voor mezelf.

Ik had het zelf ook toen ik klein was en ik herinner me echt nog goed dat ik ermee speelde. Ineens heb ik in de kop zitten dat ik dit nu MOET hebben, maar die krengen kosten een klein fortuin tegenwoordig, zeker als je er de poppetjes bij wil. En hoe hebberig ik er ook van word, ik tel geen 60+ euro af voor een plastic speelhuisje ๐Ÿ˜›