[verwijderd] oe ik zou de rose zwart nemen!
Hebberig
[verwijderd] Wat voor andere sieraden draag je?
Ik persoonlijk rose zwart. Maaaar ookal ken ik je niet toch denk ik dat grijs beter bij je past, sportiever..Hier heb je niets aan sorry
[verwijderd] absoluut de bovenste
[verwijderd]
Absoluut de onderste
[verwijderd] Ik zou de rose kiezen.
[verwijderd]
Bovenste
[verwijderd] de rose zwarte variant!
[verwijderd]
Rose/ zwart ligt wel aan kop. Waarom kan ik nooit kiezen
[verwijderd] als ik jou zo hoor zou ik lekker de grijze kiezen. Wat een ander kiest zal mij een biet zijn!
Ik denk dat grijs beter bij jou past, ben je nog origineel ook
Grijs!! Neutraler vind ik, en rustiger [verwijderd]
[verwijderd] Dan zou ik eerder voor de grijze gaan. Ik vind rosé goud ook heel mooi. Maar dat moet wel bij je passen. En zo niet, dan niet.
- Bijgewerkt
[verwijderd] Als je meer warme kleuren draagt zou ik die met roségoud nemen, als je meer koele kleuren draagt zou ik grijs met zilver nemen. En ook als je veel lichte kleuren draagt de grijze. Sowieso als je twijfelt of een bepaalde kleur wel bij je past zou ik die niet kopen, twijfel is meestal een nee volgens mij
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Sevenof9 geen idee of ik meer warme of koude kleuren draag . Nog nooit over nagedacht of rekening mee gehouden bij het kleren kopen. Ik denk van alles
.
Als er maar een versie was geweest, dan had ik deze zonder twijfel gekocht. Dit horloge wil ik al bijna een jaar. Plotseling komt er een nieuwe versie met twee nieuwe kleuren uit en is er keuzestress. Ik heb nog nooit zo belachelijk duur cadeau aan mijzelf gegeven of überhaupt gekregen. Daardoor voel ik de druk dat ik de perfecte keuze moet maken (jep first world problem).
Ik ga denk ik voor grijs. Mijn man vindt dit ook beter bij mij passen.
[verwijderd] Die zijn tof!
[verwijderd] dan moet je gewoon grijs doen en niet meer twijfelen!
[verwijderd]
- Bijgewerkt
[verwijderd] Ik vind de rose/zwart veel mooier, maar ik zou sowieso nooit voor neutraal gaan.
Edit: Ik zie dat je al voor de grijze gekozen hebt.
[verwijderd]
Van de Decathlon, blijkbaar. Ik ben daar vanochtend geweest en wat een walhalla! Heb bijna 200 euro uitgegeven en dat had zonder moeite nog veel meer kunnen zijn!