• [verwijderd]

Kinderkleding en -schoenen (al dan niet in de sale).

Alsof ze het nodig hebben en ik ze niet 3x per dag zou kunnen omkleden en dan nog ruim 2 weken niet hoeven te wassen 😎

• [verwijderd]

Alles voor mijn zoon.
Ik koop graag nieuwe kleren voor hem en kan uren het internet afspeuren...

Intratuin duiven als de kerstshow geopend is. Dan loop ik door die hele winkel en denk ik heel vaak, die wil ik! En die ook, en oh das ook mooi!! Gelukkig komen we er maar 1x per jaar, maar ik word echt zo hebberig in die winkel..

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vulpen Haha ik moest ook drie keer lezen. De Intratuin IN Duiven. Die schijnt heel mooi te zijn in de kerstperiode.

Edit: Ik ga er van uit dat ze geen duiven bedoelt zoals de vogels. Maar ik kan me vergissen natuurlijk πŸ˜›

[verwijderd]
      Cactusje

Ooo, ik dacht onjuist spatiegebruik, dat je 'Intratuinduiven' bedoelde, maar had geen idee wat dat dan waren. Rendieren, elfjes, oké, maar duiven...? Ik heb ook geen idee waar Duiven ligt eigenlijk. Gelukkig heb ik hier in de buurt ook echt een héél mooi tuincentrum, met levende kerststal (ben ik eigenlijk tegen...) en al.

Sevenof9 ik ben ook zo gek op stenen! Binnenkort ga ik weer wat beurzen in de buurt af πŸ™‚

Sevenof9 Leuk! Ik heb er 2 in mijn agenda staan, 1 in Den Bosch en 1 in Berghem. Ik zal als ik straks weer thuis ben even de data opzoeken en jou een berichtje sturen, dan moet je maar kijken of je 1 van die dagen kunt πŸ™‚

Ik wordt heel hebberig van baby en kinderkleding. Ik hou me 95% van de tijd in en los m'n hebberigheid op 2de hands kleding. Maar soms als ik tweedehands niks kan vinden dan bestel ik een nieuw (of 2) pakjes.

• [verwijderd]

Die intratuin in Duiven is toch die Monkeytown waar ze toevallig ook planten verkopen?

Kinderkleding in de sale..

Alles qua moestuin...

Inkt, verf, penselen, vulpennen, enz enz πŸ˜‚πŸ™ˆ
          Is maar goed dat de bankrekening het niet toelaat!

En een nieuwe tv en laptop en spiegelreflex enz wil ik ook graag hoor, maar dat is weer een heel ander kostenplaatje ook haha.

Vulpen Jaaa! Ben ik vaak te vinden in okt/nov/dec πŸ˜‚ Ideaal rondje met de kids haha!

• [verwijderd]

Noordeling ik ook!

Op dit moment word ik hebberig van pompoenen. Ze worden nu overal langs de weg verkocht en ik moet gewoon stoppen. Huis en tuin staan vol met pompoenen in alle kleuren en maten. Vooral de grappige misvormde pompoenen kan ik niet weerstaan πŸ™„.

• [verwijderd]

Ik word hebberig van boeken, pennen, bureau artikelen an sich, alles uit de bever, sierraden en en en...