Ik heb het niet vaak, maar soms word ik ineens zΓ³ hebberig!

Nu ik deze All Stars gezien heb bijvoorbeeld. Maar ik vertik het om 150 euro uit te geven aan gympen, dus ze komen mijn winkelwagentje niet in. Maar aan de ander kant wil ik ze zo graag hebben dat ik er een beetje boos van word πŸ˜‚

Waar word jij hebberig van? En ga je dan uiteindelijk ook over op de koop of hou je jezelf in?

Ik vind ze wel cool hoor!!! komen ze echt nooit in je mandje? 😜

Ik heb een jas gezien maar ik heb de jas niet nodig. Ik heb nog een prima (saai, zwart, wel mooi) jas van vorig jaar die prima voldoet. Maar ik wil deze. Maar ja 120 euro vind ik wel veel geld voor iets wat ik niet echt nodig heb...

Ps ik weet nog niet of ie echt nooit mijn winkelmandje in gaat hoor πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Maar voor nu niet!

• [verwijderd]

Ik word vooral hebberig van boeken. En deze Funko staat bovenaan mijn wishlist, maar die prijs, niet normaal 😭

Ik word hebberig van camera's, lenzen, imacs, webshops met allemaal handige eco producten die heel te duur zijn, als ik bij de bever ben, boekwinkels en edelstenen. Gelukkig is het meeste daarvan zo duur dat ik het niet eens kan kopen al zou ik het willen, dus ik heb er niet zo'n last van πŸ™‚

• Manque hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ik vraag me altijd af waar die poppen voor zijn. Zie ze vaak maar ik vind ze zo raar :p wat doe je daarmee, gewoon neerzetten?

Ik word hebberig van kleding. Steeds nieuwe kleding kopen is echt slecht voor het milieu, ik probeer het ook niet te doen. Maar ik word soms zo hebberig. Echt een zwak puntje. Ik koop dan ook wel veel via marktplaats of bij de kringloop πŸ™‚. Dat sust mijn schuldgevoel weer.

Torretjeee Echt herkenbaar. En ik sus mijn gevoel door mijn kleding veel te verkopen en weg te geven. Dan heeft het tenminste nog heel veel levens (al moet ik zeggen dat ik ook wel lang met kleding doe tegenwoordig)

• [verwijderd]

Ik word er hebberig van als ik mensen met nieuwe inkt zie, op FB bijv.
              "Kijk, deze heb ik vandaag laten zetten!"
              Dan wil ik ook meteen weer πŸ˜ƒ

• [verwijderd]

Torretjeee collectors item, wordt niet meer geproduceerd πŸ˜’

• [verwijderd]

Sevenof9 ja ze zijn gewoon leuk in de boekenkast, vooral als ze matchen met bepaalde series 😊

Ik word hebberig bij tuincentra in kersttijd (de Lemax-huisjes, -poppetjes enzovoorts).

Ik houd me redelijk in maar krijg dan alsnog te veel cadeau van de tante van mijn vrouw. Terwijl ik eigenlijk mijn verzameling wel uitgebreid genoeg vind en tΓ© onpraktisch met de kinderen...

En in de Harry Potterwinkel op King's Cross, vandaar dat ik een toverstaf bezit.

• [verwijderd]

@[verwijderd] , wij hebben zo'n figurine van 1 van mijn favoriete anime's. Ik vind het leuk staan voor 15 euro maar zou nooit 130 dollar uitgeven aan zo'n poppetje 😲🀐

Ik mag niet meer kijken naar televisieprogramma's waarin huizen opgeknapt worden of er een nieuw interieur geplaatst wordt. Ik wil ook zo graag een mooi, nieuw lijkend huis met allemaal nieuwe meubels en spulletjes.

Vulpen Ik word hebberig bij tuincentra in kersttijd (de Lemax-huisjes, -poppetjes enzovoorts).

Ik houd me redelijk in maar krijg dan alsnog te veel cadeau van de tante van mijn vrouw. Terwijl ik eigenlijk mijn verzameling wel uitgebreid genoeg vind en tΓ© onpraktisch met de kinderen...

Daarom heb ik ze 2 jaar in de vitrinekast gezet πŸ˜„

• [verwijderd]

[verwijderd] ik haal ze regelmatig bij de Kruidvat, daar zijn ze maar 3,99! Alleen mijn Buffy collectie is originele prijs, en ik heb er een paar op het oog voor sinterklaas. 133 euro ga ik ook echt niet doen, maar ik hou wel de tweedehands Facebook groep goed in de gaten voor een leuke deal.

Ik word hebberig van zo’n beetje alles van Apple. Momenteel aas ik op een nieuwe Apple Watch. Verder word ik hebberig van StarWars Lego. En ik wil een andere, hele coole NAS. En ik wil een andere tv. En een tweede laptop. En en, ik kan genoeg verzinnen hoor.

Ik word hebberig van sale....en ik heb een grote action naast mijn werk.