• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik wil deze Ixxi op mijn slaapkamer. Maar om hem op te kunnen hangen moet ik eerst behangen. En om te kunnen behangen moet het bed eruit, en gezien ik een nieuw bed wil is dat makkelijker om tegelijkertijd te doen. Maar voor een nieuw bed + Ixxi moet ik geld hebben. En voor geld moet ik eerst sparen. Of wachten tot mei, tot alle teruggaves weer komen.
Conclusie: ik kan best vast wat inspiratie op gaan doen was een slecht, slecht idee.
Maar hij is zo gaaf!

2 maanden later

Ik wil deze al zolang! Maar het is duur, niet nodig en man vind t zonde van ons geld…. 😩

Jules haha nee en hij heeft slechte referenties dus het zal er wel nooit van komen…

• Jules hebben hierop gereageerd.
      7 maanden later
      een maand later
      11 dagen later
      7 dagen later

Klim schoenen, de mijne zijn erg aan t slijten maar nieuwe zijn weer €130 dus man vermoord me als ik die koop, gezien mijn koopverslaving 🥸

9 dagen later

Ik heb weer een site gevonden met hele leuke oorbellen 👀 ik word daar zo hebberig van 😅
      Denk dat ik wel een leuk cadeau idee heb voor m'n verjaardag 😁

Ik ben hoeslakens aan het bestellen op Smulders textiel en ik ben dol op mooie dekbedovertrekken🥰 nu wil ik er een kopen. 🤗 is eigenlijk niet écht nodig 🙄