• [verwijderd]

[verwijderd]
Nog een ruim halfjaar en dan is het weer black friday. πŸ˜‰

• [verwijderd]

[verwijderd] ik ben al streepjes op mijn kalender aan het zetten 😏. Ik overweeg het nu als verjaardagscadeau voor mijn man. Hij wil het apparaat ook graag, omdat zijn spieren in rug, bil en benen continue verkrampen door een hernia en dan mag ik of de fysio het weer losmaken. Voelt alleen een beetje slecht dat ik hem een cadeau ga geven, wat ik ook geef voor mijzelf. Zijn verjaardag is wel eerder dan black friday. Dus tja...

12 dagen later

Deze spijkerbroek:
      Ik vind m zo gaaf, en ik kan zelden goede spijkerbroeken vinden, maar mn dikke buik past er nu niet in 😝
      Stomme Facebook advertenties..

Bloem haha ja elke keer een knoop meer los en een elastiek erbij πŸ˜†

Toch6 ik heb hier een heel slecht beeld bij 🀐 iets met zo'n korsetachtig gerijgd touwtje πŸ˜‚

Pimpelmeesje leuke broek welπŸ˜‰ ik zou wachten tot een half jaartje na je zwangerschap en dan kijken welke maat je hebt.

Ik vind die fb advertenties ook mega stomπŸ˜‚krijg elke keer leuke wolletjes te zienπŸ˜–

een maand later
          • [verwijderd]

• Bijgewerkt

aardbeitjes ik heb ook een Marlies Dekkers bikini. Zit echt super mooi en geen risico op borsten die eruit vallen als je wilt duiken of bukt. De kwaliteit is ook goed. Het blijft er heel mooi uitzien ondanks chloor, zon en zout. Wat dat betreft het geld waard. Of je moet wat geduld hebben. Rond januari is de zwemkleding van MD voor de helft. Ik heb het zelf ook in de sale gekocht voor de helft 😊.

[verwijderd] ik heb er ook al eentje haha. Jaren terug gekocht en hij is nog mooi.
            Is wel wit met groen (!) What was I thinking...ik ben zo bleek van mezelf

• [verwijderd]

aardbeitjes zelfbruiner doet wonderen bij een bleke huid (spreek uit ervaring).

• Blue hebben hierop gereageerd.