[verwijderd] [verwijderd] t-shirt begint zowaar al iets te groot te worden, dus wie weet ga ik binnenkort voor een matchende roze ๐
[verwijderd] Ik wil deze. 80 euro, dus dat gaat niet gebeuren gezien de doos gratis is en Lily dat net zo lief heeft, maar ik vind hem wel zรณ leuk!
muppet [verwijderd] Ziet er gaaf uit, maar zou een kat daar graag in liggen? Hier geven ze ook de voorkeur aan een doos of oud kussen. Of de poppenwagen ๐.
[verwijderd] muppet volgens de reacties op Facebook wel ๐ค Ik heb vorig jaar een hangmat gekregen voor de kat en doet hij ook niks mee, ligt alleen maar op de vensterbank of op plekken waar hij niet mag (bank, bed van M...)
[verwijderd] [verwijderd] Ik heb vorig jaar een hangmat gekregen voor de kat en doet hij ook niks mee Zou hij hier stiekem meelezen? ๐ค
Manque Manque okee die glitter-Converse gaan terug ๐ aan mijn lijf toch niet zo leuk als ik dacht. Deze daarentegen ga ik wel houden!
[verwijderd] Ik wilde gisteren mijn Adobe abo upgraden en zag dat ze 40% korting hadden ๐คฉmisschien zijn sommige van jullie geรฏnteresseerd. De all in Adobe crรฉative suite ๐
[verwijderd] Ik ben al bijna een half jaar hebberig naar dit massage apparaat. https://www.coolblue.nl/product/829312/hyperice-hypervolt.html?cmt=c_a%2Ccp_6521691526%2Ca_79749952713%2Ct_kwd-485216989358%2Cn_g%2Cd_m&gclid=EAIaIQobChMIpfft-aSE6QIVCc13Ch0pqQHVEAAYASAAEgJrt_D_BwE Geen sexy of sensueel apparaat, maar gewoon keihard die spieren losrammen na het sporten. Op een of andere manier trekt mij dit heel erg aan ๐ณ. Sinds black friday is het niet meer in de aanbieding geweest en ik ga natuurlijk niet de volle mep betalen ๐คจ.