[verwijderd]
Ik word er hebberig van als ik mensen met nieuwe inkt zie, op FB bijv.
"Kijk, deze heb ik vandaag laten zetten!"
Dan wil ik ook meteen weer
Ik word er hebberig van als ik mensen met nieuwe inkt zie, op FB bijv.
"Kijk, deze heb ik vandaag laten zetten!"
Dan wil ik ook meteen weer
Torretjeee collectors item, wordt niet meer geproduceerd
Sevenof9 ja ze zijn gewoon leuk in de boekenkast, vooral als ze matchen met bepaalde series
Ik word hebberig bij tuincentra in kersttijd (de Lemax-huisjes, -poppetjes enzovoorts).
Ik houd me redelijk in maar krijg dan alsnog te veel cadeau van de tante van mijn vrouw. Terwijl ik eigenlijk mijn verzameling wel uitgebreid genoeg vind en tΓ© onpraktisch met de kinderen...
En in de Harry Potterwinkel op King's Cross, vandaar dat ik een toverstaf bezit.
@[verwijderd] , wij hebben zo'n figurine van 1 van mijn favoriete anime's. Ik vind het leuk staan voor 15 euro maar zou nooit 130 dollar uitgeven aan zo'n poppetje
Ik mag niet meer kijken naar televisieprogramma's waarin huizen opgeknapt worden of er een nieuw interieur geplaatst wordt. Ik wil ook zo graag een mooi, nieuw lijkend huis met allemaal nieuwe meubels en spulletjes.
Vulpen Ik word hebberig bij tuincentra in kersttijd (de Lemax-huisjes, -poppetjes enzovoorts).
Ik houd me redelijk in maar krijg dan alsnog te veel cadeau van de tante van mijn vrouw. Terwijl ik eigenlijk mijn verzameling wel uitgebreid genoeg vind en tΓ© onpraktisch met de kinderen...
Daarom heb ik ze 2 jaar in de vitrinekast gezet
[verwijderd] ik haal ze regelmatig bij de Kruidvat, daar zijn ze maar 3,99! Alleen mijn Buffy collectie is originele prijs, en ik heb er een paar op het oog voor sinterklaas. 133 euro ga ik ook echt niet doen, maar ik hou wel de tweedehands Facebook groep goed in de gaten voor een leuke deal.
Ik word hebberig van zoβn beetje alles van Apple. Momenteel aas ik op een nieuwe Apple Watch. Verder word ik hebberig van StarWars Lego. En ik wil een andere, hele coole NAS. En ik wil een andere tv. En een tweede laptop. En en, ik kan genoeg verzinnen hoor.
Ik wordt vooral hebberig van vakantie advertenties....
[verwijderd] da's niet veel!
Ik word hebberig van sale....en ik heb een grote action naast mijn werk.
[verwijderd] nee zeker niet! Dat zijn wel restpartijen dus niet altijd even interessant wat er tussen zit maar wel de moeite waard om in de gaten te houden!
Kinderkleding en -schoenen (al dan niet in de sale).
Alsof ze het nodig hebben en ik ze niet 3x per dag zou kunnen omkleden en dan nog ruim 2 weken niet hoeven te wassen
Alles voor mijn zoon.
Ik koop graag nieuwe kleren voor hem en kan uren het internet afspeuren...
Intratuin duiven als de kerstshow geopend is. Dan loop ik door die hele winkel en denk ik heel vaak, die wil ik! En die ook, en oh das ook mooi!! Gelukkig komen we er maar 1x per jaar, maar ik word echt zo hebberig in die winkel..
[verwijderd] zweepjes toch
Tantetil Ja, zoiets
Vulpen Haha ik moest ook drie keer lezen. De Intratuin IN Duiven. Die schijnt heel mooi te zijn in de kerstperiode.
Edit: Ik ga er van uit dat ze geen duiven bedoelt zoals de vogels. Maar ik kan me vergissen natuurlijk